Part 2

226 13 2
                                    

היי היה לי משעמם אז המשכתי לכתוב פרק שני מקווה שתיהנו):

*נקודת מבט של קלואי*

אחריי שעתיים נסיעה בערך הגענו ללונדון יצאתי מהמכונית ואתם לא מאמינים את מי ראיתי...
ראיתי את ג׳יימס החבר שלי לשעבר (אני יודעת שלא סיפרתי לכם מי זה אבל אני אספר לכם את זה בהזדמנות אחרת זה יותר מדי קשה בשבילי)

הוא הסתכל עליי במבט מוזר שלא הצלחתי להבין מה הוא אומר וכשראיתי שהוא שם לב שהסתכלתי עליו הסטתי את מבטי ממנו והלכתי לעזור לאמא שלי עם המזוודות.

הבית החדש שלי הוא בית קרקע. כל הזמן רציתי בית קרקע, הבית הישן שלי היה בבניין והייתי קומה 3 לא היה לי כוח לעלות כל הזמן במדרגות והמעלית אף פעם לא עבדה.

שנכנסנו לבית הייתי בשוק!
הבית היה עצום!!
אמא ואבא שאלו אותי אם הבית מוצא חן בעייני ולא יכולתי לענות וחיבקתי אותם ישר.
עלינו במדרגות ואמא שאלה אותי אם החדר מוצא חן בעייני והנהנתי מרוב שלא יכולתי לדבר. החדר שלי היה כל כך גדול שהחדר הישן שלי יכל להיכנס פה פעמיים.

התחלתי לסדר את הבגדים בארון שלי וכמובן שנשאר לי המון מקום בארון אז פשוט השארתי את המדפים הריקים כמו שהם והבנתי שאני צריכה לצאת לקניות. נכנסתי להתקלח ואחרי 10 דקות יצאתי. לבשתי חולצת בטן בצבע תכלת וג׳ינס ארוך והלכתי לאכול ארוחת צהריים.

אחרי האוכל אמרתי לאמא שאני רוצה לקנות בגדים חדשים והיא הנהנה ויצאנו ביחד.
שהגענו לקניון אמרתי לאמא שתשאיר לי כסף ואני אקנה לבד כבר כי היא דיברה הרבה בטלפון אז הבנתי שהיא עסוקה.
לא קניתי יותר מדי בגדים כי זה לא אותו הדבר בלי ונסה ונזכרתי שאני צריכה לדבר איתה אחרת היא תרצח אותי

יצאתי מהקניון ואמרתי לאמא שלא תדאג ואני אחזור לבד הביתה כי זה רק 20 דקות הליכה והיא היתה מרוצה שאני מתחילה להיות עצמאית. יצאתי מהקניון וניסיתי לזכור את הדרך חזרה הבייתה אבל לא ממש הצלחתי.
רציתי להתקשר לאמא אבל ידעתי שהיא עסוקה אז העדפתי ללכת לבד. בדרך הרגשתי מישהו מאחורי אז הסתובבתי וראיתי מעשהו לא מוכר

הוא שאל אם אני צריכה עזרה אז עניתי שכן ולא יכולתי להוריד את העיניים שלי ממנו. העיניים שלו היו בצבע תכלת עדין והיו לא גומות בצידי הלחיים שגרמו לי להסמיק. אחרי כמה שניות הורדתי ממנו את העיניים כדי שלא יחשוב שאני משוגעת והתחלנו ללכת, אמרתי לו את הרחוב והוא ליווה אותי עד הדלת הודתי לו אך הוא לא הסתפק בזה וביקש ממני את מספר הטלפון שלי ונתתי לו כי לא יכולתי לסרב והוא נתן לי נשיקה בלחי והלך

מקווה שתיהנו מהסיפור וסליחה שהוא משעמם אבל אני כבר אשפר אותו
ותגיבו לי ותגידו לי מה אתן רוצות שאני אשנה

My new lifeWhere stories live. Discover now