°Chapter 33°

1.3K 69 3
                                    

Setelah aku menghalau dua ekor mamat di luar pintu tadi, aku terperasan yang kucing parsi aku menguis nguis kaki aku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Setelah aku menghalau dua ekor mamat di luar pintu tadi, aku terperasan yang kucing parsi aku menguis nguis kaki aku. Alololo Bobby ni,nak bermanja ya? Sabar eh?

Aku mengangkat kucing itu terus aku mendukung nya. Gebu, aku mengulas bulu kucing itu ,warna putih itu lalu aku berura ura-

"HASYYEEMMM!!" Suara jantan aku keluar. Ngeh, belum pun cium dah bersin.

"Bobbyy sayang, aku nak buat kerja sekolah, kau tahu tak banyakkkk!" aku bercakap seakan akan dia boleh faham dengan aku.

***

Esok paginya, di sekolah aku macam biasa. Membuat muka selamba dua puluh empat jam, macam tiada apa yang berlaku. Tiba di lobi, aku baru hendak melangkah tangga-

"Hannah!"

Aku menoleh, lahai budak ni.

"Kau nak apa Luth? Macamlah aku ni pekak sangat kau nak panggil aku kuat kuat." dia sengih. Tahu lah ada lesung batu.

"Hek eleh, gurau pun tak boleh. Jap jap, harini kau bawak tak buku Add Math? Seriously aku lupa bawak ngok!" teriak nya. Bapak dia, dia ingat aku ni pekak tujuh keturunan agaknya.

"Bengap, slow slow cakap tak boleh ke? Sengal betul. Add math? Lol, kau ingat apa semalam lupa jadual ke? Gila"harini tiga perkataan tak senonoh aku bagi padanya. Yelah, kalau sekali tak tinggal buku dekat rumah memang tak sah! Luth Mikael lah katakan. Dari dulu tak berubah!

"Oi! Kau berangan apa? Mengumpat dalan hati lah tu. Nanti dekat kelas aku duduk sebelah kau okay? Dahlah jom masuk kelas"ajaknya. Ngeh, tahu tahu je aku mengumpat. Hehe

"Yelah,ha okay, tapi aku nak pergi loker jap,kau pergilah dulu. Bye"

Aku mengorak langkah ke depan, dan aku meninggal kan Luth seorang diri. Sampai je di loker, terperasan yang loker aku hodoh! Kalau ye pun nak buat visual dekat aku punya loker bagi tahu aku lah. Ni tak siap ada sign nama lagi!

Tak lain tak bukan mesti orang suruhan Raisya Insyirah! Minah ni betulah dengki dengan aku! Haish, nasib aku ni penyabar kalau tak. Naya je ICU esok.

Tak apa, loker ni masih baik lagi. Kalau esok aku tengok loker aku tak ada pintu siap kau Raisya! Aku akan buat kau punya pula. Kau ingat senang senang kau buat aku punya, kau punya hellllokkk lah?Huh? Minah kerek.

Aku menyimpan buku buku teks yang memberatkan bahu aku untuk memikul. Macam sekolah kerajaan jugak tapi tulah sini lain sikit perangai budak sekolah elit.

St George Highschool✔ [C]Where stories live. Discover now