Hannah Pov.
Bangun pagi, gosok gigi, minum kopi. Eh? Bila aku suka kopi ni? Mengarut lah kau Hannah! Aku bersiap siap dengan baju sekolah untuk turun ke dapur. Perkara yang dia mula ii masuk dapur ialah buka Ais bok! Lah, korang taktahu Ais bok tu apa? Tu Peti Ais. Haish author ni suka berteka teki.
Krikkk..krikkkkkk!
Eh bunyi apa tu?
Kriukkk.. !!
Krapappaapp!!
Siapa tu?
" Hoiii! Siapa tu!? Hantu ke?! " jerit Hannah . Aku mula menggelabah. Takkan pagi pagi buta ada hantu?
Skrapappapp !!
aik?
" Siapa tu? " Soal aku dengan ke hairanan.
Kriekkkk !!
"Woi ! Jangan main-main! "
"Meowww..meowww. ." Lah suara kucing rupanya. Haish kucing ni.
Aku mengambil kucing itu terus aku dukung nya bawa ke riba. Aku mengerling jam tangan. Pukul 6:58 a.m, ah sempat lagi nak mandi kan kucing ni .
Seusai memandikannya, aku baru perasan kucing ni kucing parsi. Bulunya lebat, putih gebu. Aw sungguh comel. Nak namakan apa ek?
Ce cadangkan.
Comelnyaaaa! Readers please bagi tahu aku nak namakan apa?!
Dia betina guys. Jangan keliru okay?
"Meow sayang, aku nak pergi sekolah dulu okay? Jangan nakal-nakal. Bye !"Aku menggomol nya macam baby. Gebuu !
"Bye kucinggg! "aku melaung nama kucing itu.
Di perkarangan rumah, aku menyetartkan kereta aku terus meluncur ke sekolah sebelum sekolah tutup.
Sebenarnya Hannah ni dah lambat. Jadi alang alang dah lambat, biar lambat kan lagi. Hiks, maafkan saya madam.
" Woii! Ponteng eh!? "
Alamak ! Siapa tu? Aduh.
"E-er "
"Siapa nama kau? "Kata salah seorg daripada nya. Ada dua org satu pendek satu tinggi. Eh?
"Aku tanya kau, kenapa kau diam? " pengawas ni, sabar boleh tk?
"Terlewat, tadi jumpa kucing "apa ni? Hannah? Lol dia bukan nak tahu kau jumpa kucing!
"Ada aku kisah ke? Dah, ni borang salah laku. Pergi masuk bilik disiplin sekarang! "amboi garang nya abang pengawas. Nak kata handsome tak handsome. Aaron lagi handsome. Upss! Terpuji pulak.
Urghhhh! First time masuk bilik ni . Apa ni Hannah? Nak jadi budak bermasalah ke? Dia mengeluh panjang.
" Tak pernah pernah nama kau naik,sekarang baru nak buat hal ke? Kau tahu tak tahun ni SPM? " Kata pengawas itu. Dingin. Dia ni siapa?
YOU ARE READING
St George Highschool✔ [C]
Ficción General📌C O M P L E T E📌 "Kau orang nak apa?"- Hannah Damia "-Aku tahu kau tengah sedih Hannah. Lepas ni jom??"-Raden Faiq Amsyar. "Angin takde ribut takde, tiba tiba jom? Kau ni demam ke?" -Hannah Damia "Arghhh, susah nya cakap dengan budak lembab ni, j...