[allahını seviyosan spoiler verme damnadc ]
"Bir sorun mu var?" Hiçbir şey anlamamasına rağmen Brainy'nin baktığı monitöre baktı.
"Evet ama gitmene gerek yok. Ajanlar hallediyor. Bende robotu araştırıyorum."
"Ne robotu?"
"Alex anlatmadı mı?"
"Hayır?"
Alex yanlarına geldi. "Bende anlatmak için seni arayacaktım."
"Dinliyorum."
"Geçen bahsettiğim adam. Bir robot yapmış bu sefer. Saldırmadan önce yerini bulmaya çalışıyoruz."
"Ben bakabilirim."
"Aslında, hayır. Bakamazsın çünkü bu bize yarardan çok zarar sağlar."
"Neden?"
"Dün trafik kazasını önlemenle Dünya Supergirl'in geri döndüğünü gördü. Adam da robotu çoktan kurşunla kaplamıştır. Sen çıkarsan onu aradığımızı anlayıp daha da fazla önemler alır."
"Tamam o zaman... Ben gideyim?"
"Tamam. Görüşürüz." Alex kardeşine sarıldı.
Karar sarılmasına karşılık verirken konuştu. "Yerini bulduğunuz gibi haber ver."
Alex kafa salladı ve Kara evine döndü. Jonathan hazırlanırken telefon çaldı.
"Efendim Alex?"
"Senin gidişinin ardından şehrin öbür ucunda saldırı başladı. İhbarlar robot falan demiş. Tam gittiğin yolun zıttında saldırı. Sanırım kim olduğunu biliyor ve seni takip ediyor. Saldırı oyalamak için olabilir."
"Rao!" Kara telefonu kapadı ve camdan etrafa bakarken konuştu. "Jonathan, hemen gitmeliyiz."
"Sana da mı kötü insanlar geliyor?"
"Sanırım alışık olduğun bir dram."
Jonathan güldü ve çantasını sırtına taktı. "Hazırım."
Kara etrafa bir kez daha baktı ve bir robot gördü. Kendi kendine konuştu. "Şehrin öbür ucunda değil miydi bu?"
Hızla kostümünü giydi ve Jonathan'ı kucağına aldı.
"Senin kostümün daha güzel."
Kara güldü. "Sıkı tutun."
"Tamam."
Kara camdan çıktı ve robota gözükmeden ilerlemeye çalışarak uçmaya başladı.
Jonathan halasının boynuna kollarını sımsıkı doladı. "Kesinlikle babamdan hızlı uçuyorsun!"
Kara ufak yeğenine tekrar güldü. İlerlemeye devam ediyorlardı ki, bir ses duydu. Hızla arkasına baktığında ise robotun onları gördüğünü fark etti.
"Lanet olsun."
Kara Jonathan'ı iyice korumaya aldı ve robota göz ışını atarak sendelenmesini sağladı. O fırsatı elde ettiği gibi uçarak resmen yok oldu.
"Rao! Babam hiç ben onun kucağındayken birine saldırmamıştı."
"Bu bizim ufak sırrımız."
Jonathan güldü. Kara endişeliydi ama Jonathan'ın bunu fark edip gerilmesini istemiyordu. LuthorCorp binasının logosu gözükmeye başladığında hızlı düşündü ve Lena'nın balkonuna indi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vicissitudes | Supercorp
Fanfiction"Alex! Sensin! Anti Monitörü yendik mi?" "Anti- ne? Kara, kabus mu gördün?" "Crisis'ten bahsediyorum! Anti Monitör! Barry, Oliver, Legends, Kate, J'onn, DEO! Hep birlikte ona karşı savaştık!" "Kara seni anlamıyorum." Alex Kara'nın yanına oturdu. "Su...