2. Bölüm

985 19 40
                                    

Aldatıldıktan sonra ( tam olarak değil ama öyle) herkese arkadaş gözüyle baktım. Sosyal medyadan konuşuyorum insanlarla. Ama hepsiyle arkadaş olarak.
Zaten öyle konuşsam bile biraz zaman geçince, seni seviyorum, diye mesaj geliyor. Ben de, arkadaş olarak görüyorum, diyorum bitiyor.
Okuldayken zaten pek zaman ayıramıyordum sosyal medyaya. Akşam dokuz-on uyuyordum. Genelde de oyun oynuyordum. Arada canım sıkılınca cevap yazıyordum. Hatta bu hangisiydi diye profiline bakıyordum. Bunu kötü yorumlayanlarınız olacaktır. Ama olmasın balık hafızalıyımdır. Yani insanları tanıyamıyordum. Sonra birden tatil olduk iki hafta. Sonra uzadı tabii. O zaman Kerem'i tanımaya başladım. Diğerleriyle arkadaş olarak ama o başkaydı. Emin değildim, acaba seviyor muyum, diye çok düşündüm. Ama hayır arkadaş kalacaktım. Bir nisanda ona
" Sana aşık oldum galiba." dedim. Onun beni sevdiğini fark ettim. Doğru mu, diye tespit etmek için. Biz onunla martın başında tanışmışız. Ama hatırlamıyorum. Nisandan sonrası beni ilgilendiriyor.
Neyse onun cevabı " Gerçekten mi?" falan oldu. İnandırdım ama onda hala şüphe var. "Ben de seni seviyorum." dedi. Sonra dedim "1 Nisan için öyle dedim."
O, "Biliyordum" dedi.
"Sen?" diye sorunca "Benimki şaka değildi, bu konuda şaka yapmam." dedi.
" Ama ben seni arkadaş olarak görüyorum, arkadaş kalsak olmaz mı?" dedim.
"Benim duygularım devam edecek. "dedi.
" Uzak mesafe ilişkisi bana göre değil." dedim.
"Gelirim. Ne olacak?" inanmadım çünkü zor gelip gitmek. Aramızda 110 km var.
"Güvenemem sana. Önceden olanları biliyorsun. Ya sen de öyle yaparsan?" ona anlatmıştım olanları.
"Ben seni seviyorum. Yapmam öyle güven bana." güvenemezdim. Buraya geleceğini de sanmıyordum.
"Buraya gel o zaman sevgili olurum. Hatta buraya gel artık sevgiliyiz." İddialı konuşuyorum çünkü gram inanmıyorum.
"Tamam. " dedi.
Bu konuşmadan sonra normal konuşmaya devam ettik. Ben numaramı bile vermedim hala. Her gün oyun oynuyoruz. Ordan konuşuyoruz sesli. Çok eğlenceli, kafa dengi biri. Çok eğleniyordum. Bana incelikler yapıyordu oyunda. Sevmeye başladım üç ay öyle geçti. Ben hatırlamıyorum ne zaman telefon numaramı verdiğimi. Ama şöyle verdim. Biz kavga ettik o da cevap vermedi baya. Görüyor ama vermiyor. Mesaj attım sonra whatsapptan. Kimsin, diye cevap verdi. Ama bana cevap vermiyor. Konu neydi bilmiyorum ama çok kızmıştı. Öyle numarayla gönlünü almıştım. Onunla bol bol görüntülü konuştuk. Buluşmak için sokağa çıkma yasağının kalkmasını bekledik.
Ben onun instagram şifresini çok istedim ama hiçbir şey değiliz. Bir saatlik istedim zaten. Vermedi çok fena küstüm trip attım sonra dayanamadı verdi ama süreli. Mesajları silme demiştim ama silmiş gibi gördüm. Çünkü kızları bulamadım. Profilleri değişikmiş.
"Al değiştir şifreni." dedim o şaşırdı bu kadar mıydı falan diye. Ama fırsat buldu tabii değiştirdi hemen. "Silmişsin mesajları." dedim.
"Hayır." deyip ss attı. Ben görmemişim. "Geri ver. dedim vermedi. Sonra iddiaya girdik kazandım. Şifresini istedim. Çook uzattı. Sonra "Şu tarihte vereyim sen de ver hep dursun." dedi. Kabul ettim.
Sonra sokağa çıkma yasağı kalktı. Şifresini verdiği haftanın diğer haftası geldi. Normalde ehliyeti var babası arabayı vermeyince "Bekleyemem."  dedi ve geldi. Nasıl mutluyum(bundan sonra soru işareti mi olur, nokta mı olur? Biri yazsın.) Benim için geliyor. Sevmese neden yapsın? Geldi sarıldık bol bol. Eğlendik. Fotoğraflar çekildik. Çok yakışıklıydı. Annesine söyledik sonra. Annesi de babasına söylemiş. İyi karşıladılar. Annesi beni çok sevdi :)
Hatta babası "Kız arkadaşının yanına gideceğini söylesen arabayı verirdim." demiş.
Neyse gitme saati geldi. Garaja gittik, otobüs yok bu saate, dediler. O oranın garajına sormuştu oysa ki. Sonra otostop yaparak gitti.
Haftaya arabayla geldi. Nasıl özlüyoruz birbirimizi. Arkadaşlarını da getirdi. Ben de getirdim.
Birlikte eğlendik. Sonra top oynadık. Keremle top almaya gittik. O girdi bakkala sonra yanıma geri döndü. Dediği şey "Hangi renk olsun?" yaa yerim özledim. Kırmızı, dedim hehe.
Onunla sevgili gibi değiliz. Hem sevgili hem en iyi arkadaş gibiyiz.
Bu arada çıkma teklifi etmedi :(
Sen buraya gelince sevgiliyiz demiştin, diyor. Şerefsiz 😂

Uzak mesafe ilişkisi bence olur.
Bakın onun imkanı varsa da olur yoksa da bekleyecek bir davranış gösteriyorsa olur.
Bakın biz dört ay sonra buluştuk. Sizinki belki yıllar sonra buluşma olabilir ya da daha erken.
Zaten size nasıl davrandığından karakterini anlarsınız.
Size vakit ayırıyor mu?
Değer veriyor mu?
Güzel sözler kullanıyor mu?
Ciddiyeti anlamak için birkaç hafta yetmez. Aylarını sana ayırıyorsa ciddidir.
Gönül eğlendirecek olsa en fazla iki ay eğlendirir.
Zaten size vakit ayırmasından anlarsınız.
İlla ki güven istiyorsanız hesabını alın evet.
Vermiyorsa ya benimki gibi pek alışkın değildir ya da başkaları da vardır. (Ben dördüncü ayda aldım hahah)
Sizle arkadaşlarını tanıştırıyor mu? Ya da annesine söyledi mi?
Çok seviyorsa söyler arkadaşlarına falan.
Sizle geleceğe dair planlar yapıyor mu?
Durmadan işim var sonra cümlesini alıyorsan ayrıl. Kendini avutma işi varmış olabilir diye.
Zaten seviyorsa hissedersin.
Doğum gününü biliyor mu? Burcunu?
Sana kızıyor mu? Öyle her şeye kızan tiplerden uzak durun. İnsan sevdiğine kıyamaz.

Devamını yazacağım. Siz sorularınızı yorum olarak yazın.

UZAK MESAFE İLİŞKİSİ ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin