5. Bölüm

336 9 21
                                    

Herkese selammmmm <3

Yedi aydır görüşemiyoruz nasılsınız? Günlük faaliyetlerim fazla sıklaştığı için buraya vakit ayıramadım. Neler neler oldu anlatmaya başlayayım hemen.

Yaz bittikten sonra Kerem artık arabayı almaya başladı.
Buraya gelme süresi bir hafta uzadı. Artık üç haftada bir geliyor. Babasından sık sık arabayı isteyemiyor hava durumu nedeniyle de motoru çıkaramıyor.
Üç haftada bir gelince bu garibanlara bir gün nasıl yetsin? Tabii ki yetmedi. Buluşmalarımız sanki rüya gibi geçiyordu, hiç buluşmamışız gibi.
Bu durum canımızı çok sıkınca fedakar Sülo'cuk (Kerem'in sildirdigi ilk adı) arabada kalmaya karar verdiiii :)
Özlemimiz tamamen gitmese de iki gün burda olması bizi tatmin ediyordu.
Tatmin ediyordu etmesine de üç hafta kavga, üzüntüyle geçiyordu. Neden diyecek olursanız ben alttan almayı bırakınca o da bıraktı ve bum her gün sinir krizleri.
Kötü bir dönemden geçiyordum. Baktığım bazı sokak hayvanları var onlar tek tek hastalanıyordu. Buna üzülürken çevrenin onları istememesi cabası olmuştu. Mama borçları, klinik borcları, yeni yavruların bulunması, tek tek ölmeleri...  Sinirlerim öyle allak bullak oluyordu ki eve gelince Kerem gık dese kavga çıkarıyordum. Ona kötü davranmaya başladım. Bu kötü dönemimin suçu sanki ondaymış gibi bencillik ettim. Sonra dedim ki bu dönem geçene kadar beni alttan al lütfen kendime hakim olamıyorum. Bir aldı iki aldı gerisini koyuverdi. Haklı.
Sonra ilişkimiz de zorlu döneme girdi.
Ayrılık konuları geçti. Hep ben açtım. Çünkü onu çok üzüyordum, yaptığı fedakarlıkların değerini bilmiyordum.
Ama o beni öyle seviyor ki -ben de onu- ayrılmıyor, ayrılamıyoruz.
Neyse ki her şey normale dönmeye başladı. Birbirimizi çok üzdük, çok kırdık ama biz başardık.
Bazı beni sinir eden çocuksu hareketleri vardı onları çözdük birlikte.
Bu arada bir yıldır tanışıyoruz artık ve tüm yapmacıklıklar gitti.
Zaman geçtikçe daha çok eğleniyoruz. Çünkü artık istediğimiz gibi davranabiliyoruz. Onu çok seviyorum.

Arkadaşlar size tavsiyem kısıtlayan bir erkeği hemen bırakın. Dışarı çıkmanı engelliyorsa, erkek arkadaşlara izin vermiyorsa, giydiğinize karışıyorsa, sürekli senin ne yaptığını sorguluyorsa ayrılın. Eninde sonunda hayatınız zindan olacak.
İlk başlarda Kerem bu saçmalıkların bazılarını yapmaya yelteniyordu, onu uyardım. Saçmaladı ama hallettik.
Bunları düşünün kızlar, saf olmayın. Hayat kalitenizi düşürecek hareketler bunlar.
İlerde kızlarla tatile çıkmak isteyeceksiniz ama bu zihniyetle büyümüş, herkes ona boyun eğmiş biri size izin vermeyecek. Sizin karşı çıkmanızı yediremeyecek ve içindeki şeytanı dışarı çıkaracak.
Dikkatli olun  。◕‿◕。

Ne diyordum?
Uzak mesafe ilişkisinde duygusallık çok olur. Siz ağladığınız zaman onun tepkilerini inceleyin.
Teselli edip üzüldüğünü belli ediyorsa hatta ağlıyorsa o çocuk olmuştur.
Ama yalancıktan da teselli edip normal devam da edebilir.
Size geç cevap verip sürekli bahane uyduruyorsa o çocuktan olmamıştır.
Seven zaman yaratır.
Telefonla konuşmaktan, görüntülü konuşmaktan kaçınıyorsa ama istediği zaman konuşabiliyorsa onunla vakit kaybetmeyin. Sizinle sadece eğleniyor demektir.
Gelişmiş fake hesap kurup ona istek atın. Ama mesaj atmayın. Zaten sizden başka yazdığı kızlar varsa yani sizinle eğleniyorsa o fake hesabınıza da yazar. Çocukça ama işe yarar taktik.
Fake hesabınızı onun yakışıklılık oranına göre kurun. Yoksa bu bana bakmaz deyip yazmaz ya da o ona bakmaz.

  Onu meraklandırmayı deneyin. Bütün gün ona yazmayın ama aktif de olmayın. Sadece birkaç kez mesaj atması yetmez. Durmadan arayacak. O zaman tamam.
Bu kadar tüyo yeter. Biz Keremle iyiyiz merakınız bizi mutlu etti.
Herkes inşallah doğru kişiyi bulur 🙏
Lütfen acele etmeyin.
Kendinizi ilişkilere çok kaptırmayın.
Sorularınızı, sorunlarınızı bekliyorum. Her zaman cevaplarım ❣️



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 24, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

UZAK MESAFE İLİŞKİSİ ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin