Uzak mesafe ilişkisinin dezavantajları:
- İstediğinde yanında olamaz.
- Ona çok ihtiyacın olsa bile yanına gelemez.
- Ne kadar özlerseniz özleyin hep buluşmayı beklemek zorunda kalırsınız.
- Dışarda durmadan vakit geçirebilen sevgilileri görünce üzülürsünüz.
- Çok az aktivite yapabilirsiniz.
- Siz yokken ki hayatını merak edersiniz ve güven probleminiz olabilir.
- Acaba bir gün sıkılıp ordaki kızlara beni değişir mi kaygınız hep olur.
- Bulusabilir miyiz diye kafa yorarsınız ama onun yerine "Elbet bir gün buluşacağız." deyin.
- Bazı özel günlerde onun yanında olamayabilirsiniz. Ve bu sizi yaralar.
- Hayatınız hep keşkelerle geçer.
- Dışarı çıkınca onunla gezememek canınızı sıkar.
- İkinizinde imkanı yoksa ve büyümeyi bekliyorsanız çok özlersiniz ama elinizden bir şey gelmez. Fazla duygusallaşırsınız.
- Hastayken yanına gidemezsiniz. Ya da bir şey olduğunda.
- Çok sevmekten ve özlemekten sürekli kavga edebilirsiniz.
- Kavga edince de barışmak için elinizde olan tek şey güzel konuşmaktır. Ona sarılıp gönlünü alamazsınız.
- İnternetiniz ya da dakikanız yoksa onun da yoksa sadece sanallıktan ibaret gibi gelir ve boşluğa düşersiniz.
- Derslerinizi etkileyebilir.
- Sosyalliğinizi etkileyebilir.~ Şimdilik aklıma bu kadar geldi.~
Uzak mesafe ilişkisinin avantajları:
- Bol bol görüntülü konuşmanız olur.
- Buluşamadığınız için çok fazla vakit geçirirsiniz.
- Özlem içinde olduğunuzdan birbirinizi fazla kırmazsınız.
- Her bulusma ilk günkü gibi heyecanlı olur.
- Onu bolca tanıma fırsatı bulursunuz.
- Daha çok özler ve daha çok aşık olursunuz. (Keremim dedi.)
- Yanınızda olsa o kadar ilgi göstermez ama uzakta diye ilgi içinde olmanızı sağlar.
- Uzakta olanlar genelde sizi mutlu etmeye çalışır.
- Duygularını hissettirirler. Sizde ona hissettirmeye çalışırsınız.Bunların hepsi uzakta diye. Yani mutluluk odaklı bir ilişkiniz olur.
Onu sevin ama iki aydan önce güvenmeyin!Diğer bölümde sizi sevip sevmediğini nasıl anlarsınız onu anlatacağım.
Sizde yoruma avantaj, dezavantaj ya da sorularınızı yazabilirsiniz.
Anlatmamı istediğiniz konuyu da yazabilirsiniz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UZAK MESAFE İLİŞKİSİ ?
Novela Juvenilİlk kendi hikayemi anlattım. İkinci bölümde ipuçları verdim. Size uzak mesafe ilişkisinin nasıl olduğunu anlatacağım. Faydaları, zararları. Güven problemi.