Második Rész

446 24 0
                                    

A házba belépve megláttam a kanapén telefonozó Zozót, aki észre sem vett.
-Patrik? - kérdeztem, mire felnézett rám.
-Zozo vagyok - közölte unottan, mire a szememet forgattam. Ennyire nem vagyok hülye🙄
-Tudom. Arra céloztam, hogy ő miért nem jött veled - vontam meg a vállam.
-Elbúcsúzik Petrától - mondta, de a végére már nem igazán figyeltem, ugyanis a tacskónk, Csoki, úgy döntött, hogy fejjel nekirohan a lábamnak. Sose az eszéért szerettem, az is biztos. Mikor vissza fordultam Zozo felé, ő épp végig nézett rajtam (?), amitől libabőrös lettem. Ezt a reakciómat nem igazán értettem, így csak kínosan álltam a kanapé mellett. Zozo látta, hogy észre vettem a mozdulatot, így csak annyit mondott hogy tetszik neki a Friends-es pulcsim. Tudom, ő is nézte a Jóbarátokat, mint én. Sőt, ő mutatta meg nekem. A kínos pillanatnak a köntösben sétálgató anya vetett véget, aki meg sem lepődött, hogy Zozo már reggel nyolckor a kanapénkon ül. Igazából teljesen megszokott volt. -Fruzsi, mindent bepakoltál? - kérdezte a kávéját kortyolgatva, mire bólintottam. - És a bátyád is? - kérdezte, mire elgondolkodtam.
-Inkább megnézem... - indultam el Imi szobája felé, de még hallottam, hogy anya palacsintával kínálja Zozót, aki ugyan tiltakozott, de anya elől nincs menekvés. Szegény Zozo már reggel nyolckor palacsintát evett nálunk. Halkan kopogtam Imi ajtaján, amire egy halk "gyere" volt a válasz. Benyitottam, és megláttam a szoba közepén térdelő Imit, aki két kézzel túrt bele az előtte lévő ruhahalomba.
-Mondd hogy nem anya vagy - motyogta rám sem nézve. Nem csodálom, hogy megijedt, ha anya ezt a kupit látná, tuti kinyírná.
-Nem, Fruzsi vagyok - mondtam, majd odaléptem mellé. Egy farmer, boxerek meg két póló volt a sporttáskájában eddig. Tejóég. Inkább felültettem a bátyámat az ágyra, én pedig villámgyorsan kikerestem a két kedvenc pólóját a kupacból (fekete Metallica-s és egy szürke "POÉN" feliratú), dobtam be egy rakat tisztálkodási szert, meg a BMX-es cuccait, majd csípőre tett kézzel fordultam Imi felé, aki majdnem visszaaludt. Sose szeretett pakolni, korán reggel pedig egyáltalán nem beszámítható, úgyhogy nem csoda, hogy én pakoltam. Miután felkeltettem, együtt léptünk ki az ajtón, és megláttuk, hogy a nappaliban már ott ült Patrik is, szóval itt az ideje a búcsúzásnak. Imivel együtt mentünk be az öcsénkhez, adtunk neki puszit is, de még csak fel sem kelt rá. Na, köszi. Mikor hangtalanul bezártam a szoba ajtaját, anyához sétáltam, és szorosan megölelgettem. Az öcsém miatt nem jön ki velünk, nem hagyhatja egyedül, úgyhogy itthon búcsúzkodtunk. Mikor kibontakoztam az öleléséből, együtt kisiettünk az ajtón, és bepakoltunk a csomagtartóba minden BMX-et meg sporttáskát, majd Imi és Zozo közé beülve elindultunk a reptér felé. Úristen, Londonba megyek!

Anglia BMX-en //Kempf ZozoWhere stories live. Discover now