3

60 1 0
                                    

Stála jsem přesně před zátarasy, kde na mě pokřikovaly holky vzadu co tam dělám a že tam chtějí taky. Muž, který mě sem odvedl stál vedle mě. Dala bych cokoliv za to, abych mohla kontaktovat Lee. Bohužel obě nenosíme na koncert telefony,  zastáváme názoru, že si to musíme užít naplno a ne furt kontrolovat zda máme dobrý záběr a otravovat s tím lidi okolo.

Koncert začal a kluci odvedli skvělou práci. Bylo to úžasný, dali do toho vše. Vystřídali mnoho oblečení. Ke konci koncertu byli spocení a udýchaní. Také my bylo po celou dobu koncertu velké teplo, ale spíše z pohledů kluků než-li z horka i když tomu ohně při písničce Fire moc nepomohly. Když se s námi loučili tak na mě Jin z pódia mrkl. Holky samozřejmě ještě vykřikovaly jejich jména a nevypadalo to, že by se měli pakovat. Chlap co mě asi hlídal něco říkal do vysílačky a já se snažila vyhlížet někoho kdo by mě odsud vyvedl. Muž mě dovedl do zákulisí a provedl mezi stagem, který už začali lidé sklízet. Dovedl mě na známou chodbu a do známé šatny. Když jsem přišla do místnosti naskytl se mi pohled na totální chaos . JHope ležel na zemi a skučel bolestí. Měl něco s nohou a kluci ho obskakovali a snažili se mu nohu natáhnout. Měl ji jak v křeči. 

,, Sakra , do háje jděte někdo pro tyčinku snickers a sprite jinak umřu. Po dobrém konceru si to zasloužím." Zakňoural JHope. Jin na to chytil výtlem smíchu. ,,Pako. Potřebuješ lékaře né sprite a snickers." Pronesl Jin mezi smíchem. ,, Ale já na to mám takovou chuť!" Řekl JHope hlasitěji a tentokrát se přidal i Kookie. ,,Jak to říkáš taky bych si dal !" Všichni byli spocení a unavení.

RM tleskl aby upoutal jejich pozornost. ,,Musíme se soustředit. Kookie půjdeš pro sprite a tyčinku. Tae půjdeš s ním aby toho zase nevzal moc znáš ho." Tae se unaveně převalil na židli na druhý bok a všiml si mě. Unaveně se na mě pousmál. ,, Tak přece jsi cestu zpět našla." Pronesl Jimmin. Všichni se na mě podívali a já se ošila pod jejich pozorností. ,, Mohu nějak pomoct ? " RM se na mě chvilku díval jako na obtíž co teď musí řešit, ale pak se zpět obrátil ke klukům. ,,Super Anna tady zůstane s JHopem a Sugou a pomůže mu narovnat ti ji. Já a zbytek půjdeme najít toho doktora s sestřičkou co se starají o  fanoušky. Nikdo z vedení se nic nesmí dozvědět jinak má JHope na krku několik měsíců zbytečného dohledu." Mrkl na všechny zda tomu rozumíme a lidé se rozutekli. Klekla jsem si k Jhopovi a Sugovi na zem. Suga mu podepíral hlavu polštářem. Koukala jsme na oba s výrazem co sakra teď mám jako dělat.  ,,Můžeš mu prohmatat ten sval kde má ten uzel, aby jsme věděli. Máš jemné ruce a rozhodně né tak zpocené jako já." Moc si mě nevšímal měl plné ruce práce s JHopem. Chudák JHope kdyby ho takto viděla Lee už by kopala nějakého doktora do zadku, aby mu pomohl. Začala jsem mu prohmatávat sval, on u toho tiše mručel bolestí. Jin, který jediný z ostatních také zůstal protože byl úplně hotový z koncertu pronesl. ,, Hmm taky bych chtěl aby se mě dotýkala." V tu chvíli se stali dvě věci já zrudla a Jin s JHopem se začali tlemit jak koně. Po chvilce ale JHopa smích přešel protože jsem ho prohmátla na míste kde ho to bolelo. ,, Ty jsi ale herečka." Prohodí Kookie a plácl JHopa po rameni lékarničkou. Ten se ublíženě zatvářil. Vrátil se zbytek s tyčinkou a spritem. JHope byl v sedmém nebi a upíjel studený nápoj jako by prakticky zapomněl na bolest. Pokračuji v masírování nohy když slyším jak Kookie vzadu šeptá Taemu který se s ním vrátil. ,, Proč to není moje lítko." Zamyšleně hledí na mé ruce. Tae se usměje a šeptne mu zpět. ,,Mohu tě praštit do obličeje, pak se tě může dotýkat tam? " Výhružně nadzvedne obočí a Kookie se pousměje jako králíček ve stylu ,,ach já neviňátko".

Do místnosti vejde ta sestřička s doktorem, které jsme dneska viděla. ,,Tvoje záchrana fešáku" Pronesla jsme na JHopa a ten se ně mě zazubil. ,,Tu už mám dávno v ruce." Nadzvedne Sprite a já se zazubím taky. Zvednu se zpodsedu a opráším si kolena. Všichni se o něčem bavím a já si v tu chvilku uvědomím, že bych asi už měla jít. Nemám tu co dělat už jsem si svého snu užila dost. Podívala jsem se na Sugu, který jediný s nikým nemluvil a tiše na něj. ,,Tak já asi už půjdu." Jin mě uslyšel a hned ke mě přiběhl. ,,Cože ty už jdeš? Ale však jsi mi ještě neřekla kdo se ti dneska líbil nejvíc." Usmál se na mě. Koukla jsem po Taem, který se culil. Bože tohle nemůžu říct nahlas. Rozhodla jsem se pro úhybný manévr. ,,No jasně že ty Worldwide handsome." Usmál se spokojeně zatím co Tae už se neculil. Mezitím se Suga očividně bavil nad tím, jak jsem Jinovi pomasírovala ego a zníčila to Taeho. ,,Tak se měj pěkně." mrkl na mě Tae a já  byla zase jak gumová. Všichni se se mnou rozloučili přes křik JHopa kterému narovnávali nohu v křeči. U dveří mě ještě zastavil RM. Chtěl moje telefonní číslo kdyby náhodou bylo něco s tím loktem. Byl jen odřený, dělali z toho velký haló, ale to se tady dělá. Jsou důkladní na malé bebíčka až je to roztomilé.

Anna odešla a parta kluků se hned začala bavit o  dívce co potkali. Jin, vysoký kluk promluvil jako první. ,,Ta holka je sladká co kdyby jsme jí nabídli práci u nás. Mohla by s ní být sranda. Je celá paf z Taeho." Kluk o kterém mluvil se usmál trochu samolibě. ,,Rozhodně by sme měli uvažovat o tom ji zaměstnat.  Jak říkal Jin, mohla by být sranda." Pronesl Jimmin. ,,Popravdě to byla dobrá náhoda, že jste na sebe narazili a po dlouhé době je to pěkná hodná holka" Řekne moudře RM. ,,Co kdyby nám dělala domácí. Jakože, starala se nám o barák" Pronese jakoby ze srandy Kookie. Všichni se na něj nevěřícně podívají. ,,Kookie, nemyslel jsem si někdy, že to řeknu, ale ji sakra geniální" Řekl RM. ,,Jo štěně jsi génieus" Přidal se Jin a rozcuchal Kookimu vlasy. Suga se na to kouká a rozhodl se iniciovat. ,,Tak jo hele je mi jedno co s tou holkou máte v plánu, ale ne že vás hned omrzí." Všichni vrtí hlavou. ,,Tak jo kdo tam chce Annu ?" Zeptá se nahlas Jimmin, aby to utnul. Všichni hlasují. ,,Tak jo, jdu se zeptat vedení, ale stejně bude muset podepisovat smlouvy a víte jak to chodí. Jak naše kostimérky" Řekne smutně. ,,Jo jenže u ní to nepůjde tak kontrolovat." Usměje se šibalsky Jin. RM si odfkne a jde si zatelefonovat. 

,,Tak je to domluvené. Jen ji musíme zavolat a zeptat se jí. Kdo to udělá ?" RM se porozhlédne po klucích, ti vypadají jako by tam vlastně nebyli a neslyšeli co po nich chce. ,, No měl by zavolat ten kdo na ní má největší vliv." Tae neposlouchal, takže teprve až nastalo dlouhé ticho, si všiml, že na něj koukají. Zvedl obličej. ,,Co ? " Zeptal se a zvedl své výrazné obočí.



Doufám že se vám další kapitola líbila.Budu ráda za každý komentář. Snad budu díky nim aktivnější. Můra

Who are you BTS ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat