Sedla jsem si na sedačku před obří televizi zatím co Tae si šel odběhnout do sprchy. Už jsem si z nudy hrála s ovladačem a přepínala programy když přišel. Voněl po pánském sprchovém gelu. Bylo to jemně kořeněné. Přes hlavu měl hozený ručník. ,,Promiň, že to tak trvalo." Usmál se na mě zpoza ručníku. Odpustila bych mu cokoliv a to ani nic neprovedl. Když už jsem si uvědomila, že sedím s otevřenou pusou zatím co ho pozoruji jak jde pro pití. ,,Chceš taky chlazenou Pepsi?" Zakývala jsem že ano. Šel si za mnou sednout a podal mi plechovku. Sám si tu svou otevřel. ,,Na co se podíváme krásko?" Zeptal se s úsměvem a posadil se vedle mě na gauč. Gauč byl dost velký ale on si sedl fakt blízko vedle mě. ,,Nevím, co takhle něco od Marvelu?" Usmál se na mě. ,,Hodná holka. Sto-pro Spiderman." Začal to hledat na HBO a culil se u toho. Našel ho. ,,Páni už se těším viděl jsme to jen 200x. Mohla by jsi mi u toho osušit hlavu?" Koukl na mě šibalsky. Mám na něj zadarmo sahat? Haló? Začal se smát mému rychlému kejvání. Sedl si pod gauč a já okolo něj obkročila nohy, aby se mohl opřít. Začala jsem mu sušit vlasy. Moc krásně voněl. Mám pocit, že vše co dělá, dělá schválně. Pustil film a tak jsem očima utíkala od jeho vlasů k filmu a zase zpět. Po pul hodině filmu jeho vlasy už byli suché a tak si sedl vedle mě. I když jeho blízkost byla fakt hřejivá tak dopad celého dne na mě byl silnější. Byla jsem hrozně unavená a tak jsem těsně před koncem jen tak tak držela oči otevřené. Bohužel konec mi nějak ušel.
Tae seděl vedle spící holky, na kterou se koukal. Film právě skončil a běželi už jen titulky. Oddychl si, protože mu přišla roztomilá, jak spala. Nespala nijak typicky roztomile. Měla pootevřenou pusu a tiše oddechovala. Vyzkoušel do ní šťouchnout. Ona jen zamručela a zavrtěla se. Pousmál se nad tím ještě víc a povzdychl si. Zvedl ji do náruče. Byla docela těžká, není to žádná lehká Asiatka. Odnesl ji do pokoje, kde měla postel povlečenou ve stylu BT21 Cooka. Podivil se nad tím. Položil spící dívku do postele, ta dokonce zachrápla když jí přikrýval. Potichu za ní zavřel dveře. Rozhodl se stavit u Kooka. Zaťukal mu na dveře a vkročil. ,,Ahoj, hele nevíš proč má An v pokoji tvoje povlečení ?" Povytáhl obočí výhružně. Kook se na své židli pomalu vrzavě otočil na Taeho. ,,Em omylem při povlékání postele jsem jí poničil to její, tak jsem jí dal jedno ze svých." Usmál se nevinně a nervozně. ,,A proč jsi ... ?" Chtěl se zeptat co dělal s jejím povlečením ale už toho tak měl plné zuby. ,,To je fuk." Odešel z jeho ložnice.
Ráno jsem se probrala ve své posteli s povlečením BT21 s Cookem. Usmála jsem se. Kookie. Snad to nepovlékal sám. Usmála jsem se nad tím a víc se zachumlala. Počkat jak jsem se octla v posteli. Prudce jsem se posadila až se mi zamotala hlava. ,,Ehh.." Zmateně jsem okolo sebe mávala rukam. Tae? Že by mě odnesl? Né, určitě jsem náměsíčná. URČITĚ. Aniž bych chtěla tak jsem se začala potutelně usmívat. Do postele mě odnesl slavný, užasný TaeHyung. Bylo okolo 9, takže tu nikdo nebyl tak jsem vyskočila z postele, abych stihla klukům uklidit pokoje a ustlat. Převlékla jsem se do legín a bílého třička. Nic extra, ale šla jsem pracovat. Poklidila jsem většinu pokojů. Poslední pokoj byl Sugův, nebylo tam toho moc co uklízet. Dokonce jako jediný si ustlal postel, nebo v ní nespal. Tak jsem jen utřela všude prach a obrazovku počítače. ,,Kde mám An ?" Ozval se křik z obýváku. Byl to Jinův hlas. ,,Moment" houkla jsem ze dveří a ještě načechrala tmavě modrý polštář. ,,Wow Anno. Smekám, takhle pěkně to v mém pokoji ještě nevypadalo." Jimminův hlas šel z chodby a já vykoukla. Všichni postupně vycházeli schody a Jimmin, jelikož má pokoj u schodů ho viděl jako první. ,,A co můj pokoj?" Kookie vyběhl schody a předběhl zbylé členy co se plazili nahoru. Suga za mnou vlezl do pokoje. Zatím co ostatní kluci vběhli do těch svých. ,,Jak jsi se měl." Vyzkoušela jsem navázat konverzaci, aby to nevypadalo blbě když jsme v jeho pokoji a sbírám si čistící prostředky a hadru. ,,Ale jo jsme hrozně unavený." Měl navlhlé konečky vlasů. Museli fakt dřít. ,,A co ty nejsi po zdolání tohoto baráku taky unavená?" Zamyslela jsem se. Uvědomila jsme si, že většinu toho co jsme tu poklízela jsem přemýšlela nad tím co kluci dělají ve svém volnu v pokojích. Každý pokoj byl totiž jiný a něčím originální. ,,Mm docela i jo, ale jsem ráda, že jste doma alespoň tu je nějaká živá duše." Křivě se pousmál. ,,No mě by taková samota nevadila. Jsem s těma klukama v kontaktu furt. Buď jima obklopena celý den a měsíc v kuse a budeš si užívat i chvilku na záchodě. Nemluvím o tom jak jsme žili ve starém, bytě na začátcích. Sedm kluků v jedné místnosti." Pozoroval mě zaujatě. Uvědomila jsem si, že ze všech videích o BTS jsem rozhodně věděla, že on zrovna samotu a ticho má moc rád. A i podle toho co říkal ty věci byli zrovna pravda. Z mého uvažování a trapného ticha mě vyvedl fakt, že tam je zpocený čeká až odejdu aby se vysprchoval a já tam stojím jak Y. Když jsem začala uvažovat nad tím jak je zpocený uvědomila jsem si jak se mu lepí tričko na hruď. Naskočila my husí kůže. ,,Mohla by jsi?" Ukázal na otevřené dveře. ,,Já bych se rád vykoupal, abych to tady nezašpinil. Nebo chceš jít se mnou do té vany?" Zalkla jsem se, málem jsem se i zakuckala. Cože to právě řekl? A zrovna Yoongi. ,,Aaa já to nenávidím!" Okolo otevřených dveří procházel, no spíše se plazil Jin. Řval zatím co se opíral o zeď. ,,Jo j-jasně... Promiň." S tupým výrazem jsem se vymotala ze dveří a zavřela je za sebou. Vypelášila jsem z té zpropadené chodby plné zpocených kluků co nejdál.
ČTEŠ
Who are you BTS ?
RomancePříběh o fanynce, která se dostala až moc blízko svému idolovi a skupině BTS. Pochopí, že né vše co je na internetu je pravda. Bude ho milovat i po tom co pozná pravého TaeHyunga? Nebo bude stále zamilovaná do charakteru jménem V? Nebo se jí bude lí...