0.5

62 8 3
                                    

Keyifli Okumalar!😻

Yemeğimizi yedikten Sonra odalara dağılmıştık, Dersimi tekrar ederken gözüme kutu çarptı.

Elimden kalemi bırakıp O kutuya elime aldım, kapağını açtığım da Ablamın fotoğrafları olan bir kutuydu.

Gözümden bir damla göz yaşı düştü, Canım ablam..

Gözümde ablamla olan anılarımız canlanmaya başladı.

'_FlaskBack_'

"Ezgi, ablacığım. Çık ama hadi."

Kollarımı birbirine bağladım Banane çıkmayacaktım, Ablamanın giysi dolabına saklanmıştım. Ablamla saklambaç oynarken Annemin en sevdiği aile yadigarı vazoyu düşürmüştüm.

Hiç benim suçum değildi, bütün suç o vazoyu koyan annemindi.

"Ablacığım bir şey yapmayacaklar sana, söz veriyorum."

Titreyen sesim ile "Cidden mi?"

Güven dolu sesiyle "Cidden."

Ablamın giysi dolabının kapağını açmıştım ve ablam iki elini açmış beni bekliyordu, hemen kucağına atlayıp boynuna yapıştım mis kokusu burnuma gelmeye başlamıştı.

Ablam beni kaçırmak için Lunapark'ı seçmişti, lunaparkta ki Dönme dolabı, Çarpışan arabaları görünce;

Etrafımda dönmeye başladım, Ablam bu halime gülerek elimden tutup beni çarpışan arabalara bindirmişti.

Ablam yanıma oturdu, süren bendim, ablam ve ben herkese karşı.

Çarpışan araba'dan güle oynaya çıktığımızda gözüm Pamuk şekerde takılı kalmıştı.

Ablamın bana baktığını hissediyordum, çünkü bana soru olan sesine cevap vermemiştim.

Hiç tereddüt bile etmeden elimden tutup hızlıda Bana Rengarenk Pamuk şekerlerden birini seçmemi istemişti.

Diğerlerini severim elbet ama Pembiş en doğalıdır.

'_FlaskBack Son_'

Kapımın tıklanması ile Elimde ki Fotoğrafları kutunun içine koyup, bilgisiyar masamın altına koydum.

Gözyaşlarımı silip 'Gel'

Abim kapıyı açıp içeriye girmişti, yanıma oturup bana baktı "Sesin geliyordu, iyi misin?"

Abimin göğsüne başımı yasladım "Ablamın fotoğraflarını gördüm."

Saçlarımdan öpmeye başladı "O senle gurur duyuyordur Eminim ki, Üzülme miniğim, Üzüldüğünü görünce daha çok üzülüyordur. Ablanı üzmek istemezsin değil mi?"

Başımı hafifçe salladım. "Abi, Beraber uyuyalım mı?"

Bana bakıp Güldü "Minik kardeşim benim, olur tabi ki."

Façalı Yürekler | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin