0.7

49 6 11
                                    

Bahçede beden dersimi işliyorduk, egzersiz hakaretlerini yapıp birlikte birbirimize top fırlattıktan Sonra hoca serbest bırakmıştı.

"Ezgi, gelsene voleybola!"

Seslenen canım arkadaşım(!) Periydi, hayır yani benim Basketbola bir şey hissettiğimi biliyorsunuz niye voleybol?

"Periii, Basket yaparsak gelirim."

Peri omzunu oynattı "Tamam, gel."

İşte zafer!

Takımı kurmak için Lilamı seçmiştim, 5 kişilik takımlar oluşturmuştuk.

Zilin çalması ile etrafımızda ki kişiler bizi izliyor idi buna Özgür'de dahildi, oda iyi bir basketçiydi.

Karşıma Beril'in geçmesi ile Dikkatimi toplayıp Hakemin Hava Atışı yapması ile Topu kapmıştım, yedirir miyim ben Beril'e.

Topu sektirip Potaya yaklaşmışken Karşıma çıkan küçük bir pürüze yenilecek olmadığımdan dolayı, Topu lilaya Asist atmıştım.

Lila Hemen potaya sokmuştu.

Ve sayı 1-0!

Beril ile bakışıyorduk, bu maçı sana bırakmam Benim de adım Ezgi ise.

Bu sefer top karşı taraftan başlamıştı, Hakemin piçliği.

Gaye hızlı adımlar ile gelirken elinde ki topu Perinin kapması ile Onların potasına pas için bize doğru koştururken Hakem Hatalı Yürüme saydı.

Resmen ama bu hakem ne yapıyor Ya? Beşiktaş'ımın yapılan maça dönmüştü olay.

"Haksızlık var! Beşiktaşıma haksızlık yapılıyor bizim takıma yapamazsınız."

Hocanın bize bakması ile Lila gözlerimin içine baktı sus diye.

Peh. Ondan mı korkucam bacımsu?

Maça başlayıp tekrardan Pas için potaya koştururken Beril'in bana sert bir şekilde koşturması ile faul yapana kadardı.

Sinirle "Ne yaptığını sanıyorsun sen!"

Saçımı geriye attım, alayla güldü "Noldu oynamayı bilmiyor musun?"

Sinirle bakışmaya devam ederken, Beril'in yanıma yaklaşması ile Hakem bunu faul'dan saymamıştı, deliricem.

İlerleyen vakitlerde bir basket daha atmıştık, Son dakika dolu dolu geçirmiştik.

Sonuç 12-5.

Galibiyet bizim.

Terlemiş bir şekilde banka oturdum ve Dilim damağıma oturmuştu, susamıştım.

Bir kaç dakika Sonra karşımda Özgür Elinde su ile yanıma oturmuştu, bana bakıp "İyi mücadeleydi, seni bizim takıma almak lazım."

Gülmesi ile güldüm. "Takımınıza Kız alıyorsanız tabi ki."

Tebessüm etti ve elindeki suyu bana uzattı, göz kırptı "Hakettin."

Ki ben onun göz kırpmasına bir kez daha kalbime gömdüm.

Oo o zaman Hayırlı işler gençleeerrr diyeliimm😍

Anonim bakalım bu işe ne diyecek, Anonim Özgür mü yoksa Mete mi veya bir başkası mı? Kafada deli deli sorular? Yakında cevabı hazır olacak.

Façalı Yürekler | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin