1.1

52 7 11
                                    

Özgür'ün Ağzından•

Ezgi'm: Ben senden engeli neden kaldırdım ki?

Siz: Çünkü bana aşıksın, ve beni düşünmeden edemiyorsun.

Siz: Değil mi?
[Gönderilmedi.]

Siz: Lan yine mi engel yedik? Valla bir şey demedim.
[Gönderilmedi.]

Ezgi'm: Hayır Neti kapatmıştım vkskcksö

Salak bir gülümseme yüzümde belirdi, Vallaha deliydi bu kız, Trollmesi bile bir güzel. Klavyeye bir şey yazmaya hazırken Giray elime daldı ve yazmaya başladı.

Siz: İnsan hiç Giray'ına buna yapar mı?

Elinden Telefonu hızlıca alıp ne yazdığına bakıp Elimi alnıma yapıştırdım, salak bu çocuk SALAK.

Ezgi'm: Giray mı?

Siz: Giray mı?

Ezgi'm: Sen, Giray mısın?

Siz: Hayır.

Ezgi'mO zaman neden Giray'ım dedin?

Siz: Yanlış bir anlaşılma var, vallaha değilim.

Ezgi'm: Sonra konuşuruz.

Ezgi çevrimdışı.

Siz: Ezgi lütfen, o Değilim diyorum.

Siz: Ezgi'm..

Telefonu koltuğa fırlatmam ile Bakışlarım deli gibi girayı aradı, yemin ediyorum arkadaş terörü! Salak herif.

Giray Ellerini kaldırdı ve bana mal gibi bakıyordu, yanına yaklaşıp yakasından tuttum "Oğlum sen salak mısın? Ne varda ben Giray'ım yazıyorsun!"

Göz devirerek "Senin bir bok yapacağın yok ben işe el atayım dedim, gerçi yanlış ismi yazdım ama olsun."

"Bilerek ibnelik olsun diye kafasını karışsın diye Yaptın değil mi?"

Giray kafasını usulca salladı, Sinirden dişlerimi sıkıyordum, Arkadaş katili olmazsam iyidir bugün. "Sen benim sevdiğim kadının aklını ne varda karışyorsun? Zaten bir sürü derdi var! Mal mısın oğlum sen."

Piç gülümsemesini yaptı ve "Sana değilde beni seçecek diye korkuyorsun değil mi?"

Bir tane suratına indirmemle geriye doğru sendelendi. Giray'ın suratına ciddi bir ifade aldı "Özgür aşkım, Vallaha şaka yapıyorum."

Sinirden bağırdım "Senin şakanı siktirtme bana."

Giray dudağının kenarında ki kanları Peçete ile bastırıyordu. "Elin ağırmış, gitti dudağımın kenarı."

Sırıtma sırası bende olduğu için Sırıttım "İyi bundan sonra Ezgi ile konularda şaka yapmana bir uyarı olarak kalıcı bir şekilde kalır hafızanda."

"Ezgi'ye yazayım istersen?"

Giray'a sert sert baktım, Aslında bir yandan böyle olması iyi mi olmuştu anlamadım, Acaba buna Ezgi ne tepki ve ne gibi cevaplar verecekti epey merak etmiştim. Yüzümün halini yumuşama yavaş yavaş almıştı. Tek Kaşlarımı kaldırarak "Hayır yazma."

Ezgi'nin Ağzından•

Giray demesi ile kafam karışmıştı açıkçası, Ama bir şey daha var ki bu Anonim ismini söyleyecek kadar Salak biri değildi.

Tek kaşımı kaldırarak "Giray'ı Stalklamaya başlayabiliriz Lila."

Bekle beni Anonim Efendi.

Giray'ın bütün Takipleştiği kişilere bakıyorduk, takip ettiği kişilerden Aklıma kazınan canım aşkım Özgür'dü.

Özgür çıksa şu anonim ne olurdu sanki? Anca dizilerde olur o..

Özgür'ün Profilinde uzun bir süre kaldım, Anonim olarak listeye yazıp yazmama arasında kalırken en sonunda Lila yazdı.

Canım arkadaşım, her insana lazım diyeceğim ama olmaz kaptırmam bana Özel.

Giray'ın Profilinden Üç kişi daha bulup Anonim listesine ekledim. Lila listeye bakınca yüzüne sinsice bir gülümseme aldı.

"Hayırdır?"

Masumca bana baktı "Ne hayırdır Ezgi"

"Ne karıştırıp gülüyorsun?"

Lila elini kendine doğrulttu "Ben ne karıştırabilirim baksana şu masumluğa? Bir şey karıştaracak hâl mı var bende?"

Gözlerimi devirerek etrafta gezmeye başladı gözlerim, ardından meyve tabağından bir tane çilek alarak gözlerim tekrardan Lila'ya dönmüştü, deftere bakarak Sırıtıp Bir şeyler yapıyordu.

Manyak mıydı bu? Yoksa ben mi defterden bir bok anlamamıştım.

Evet Ponçiklerim, Lila durumu çözdü gibi? Çok zeki bu kız çok.😍

Özgürün ağzından da yazmaya çalıştım, ona da ayrı bir düştüm, çok düşünceli çocumuz var.🤎

Bölümü nasıl buldunuz bakalım?🍷

Façalı Yürekler | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin