0.0

226 23 37
                                    

- 23.08.2020 -

Buraya Okumaya Başladığınız Tarihi Bırakabilir misiniz?🌸

Bal'dan sonra çok severek yazdığım bir kitap olucak, umarım seversiniz.

Bana bu kitabımda yazmam için  destek olan unzileErkan4'e Teşekkür ederim kuzenlerin gülü🌹

Keyifli okumalar!💕

Giriş

Yüzüme güneşin vurması ile uyandım, Abimin kapımı vurması ile kalkmam gerektiğini anlamıştım. Banyoya gidip Elimi yüzümü yıkadım Uykulu adımlarım ile odama geri döndüm ve gelen Hatırlatıcı sesi ile Telefonumu elime aldım.

'*Fotoğraf* Benim Meleğimin Ölüm Yıl Dönümü'

O yüzümde ki gülümseme gitmiş yine asabi kız olmuştum.

Okul kıyafetlerimi bir hışımla giyip Kahvaltı yapmadan Evden çıktım, Abimin arkadaşı Umut Abiyi görmem ile kulaklığımı takıp hızlıca yürümeye başladım.

Kulaklığım takılı olduğu için yanımdaki kişinin ne dediğini duymuyordum, en sonunda omzuna dokunana dek, kulaklığı çıkarıp Umut abiye baktım.

"Nasılsın Bugün?" Diyerek Gülümsedi, tabi herkes modundaydı. Ben hariç. "Normal." Diyerek yüzüne baktım.

"Peki abiciğim, Hadi sen git okula geç kalma." Diyerek ters tarafa doğru yürümeye başladı.

Anladı adam tabi, bir tuhaflık olduğunu her zaman gülümseyerek etrafa neşe saçan kız gitmiş Asabi kız gelmişti.

Düşüncelerim arasında Okula yaklaştığımı fark ettim, Lila'mı görmem ile hemen yanıma uçmuştu.

"Nasılmış benim Tilkim?" Lilanın omzuna yasladım yüzümü "Keyfi gitmiş senin tilkinin."

Lila durumu bildiği için hemen anladı ve Sarıldı "Yapma böyle güzelim, kahvaltı yaptın mı sen bakayım?" Kafamı iki yana sallayınca kolumdan tuttu ve kantine doğru sürüklemeye başladı.

Bahçede yalvarırcasına "Civcivim biliyorsun, istemiyorum."

Lila omzunu oynatarak "Peki o zaman zorlanıyorum, ama bir sonraki derste yiyeceksin." Kafamı onaylar şekilde salladım.

"Vay, bensiz he?" Diyerek Beril yanımıza yaklaştı.

İstiklal Marşı için sıraya Dizilmiştik.

~

Kendimi artık salmış hocayı dinlemiyordum kağıda çizim yaparken Lila koluma vurdu. Ne yani? Ders Matematik olunca tabi ki böyle yaparım. Allah aşkına bu nasıl derstir ya? Beynim yanıyor. Hayır yansa bile söndürenim bile yok.

Hoca dinlemediğimi farketmesin diye diğer öğrenciler ile anlamış gibi katılım sağlamaya çalışıyordum.

Çok şükür zil çalmıştı, Rahat bir şekilde kafamı sıraya gömdüm.

Façalı Yürekler | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin