Week 6 - ST - Juli

191 10 67
                                    

Daar zijn we weer! Sorry dat ik zo laat ben, mijn motivatie lag zo laag als

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Daar zijn we weer! Sorry dat ik zo laat ben, mijn motivatie lag zo laag als ... geen idee. Laag in ieder geval. Maar goed! We zijn er weer en hebben er zin in (hoop ik)
Ik ben het overzicht een klein beetje kwijt dus hopelijk heb ik het nu goed met degenen die nu meedoen. Goed, even een kleine uitleg van wat ST inhoudt:

Ook wel: Stronger Together. Hierbij deel ik jullie in duo's/trio's in en dan krijgen jullie een opdracht. Bijvoorbeeld om een verhaal te schrijven, of samen een online spel te maken en nog veel meer dingetjes. Het gaat er hierbij om dat je nieuwe mensen leert kennen en gezellig samen kan werken.

De opdracht:
Jullie gaan apart van elkaar een stukje van een verhaal schrijven. Zo rond de 300 woorden. Er zijn geen verdere eisen, geen verbonden genre etc. Dit bespreken jullie ook niet met elkaar want de opdracht gaat als volgt: jullie schrijven apart van elkaar een verhaal en moeten dit vervolgens tot één verhaal samenvoegen. Jullie maken het op zo'n manier dat de twee verhalen één worden. Het genre en verhaal wordt niet besproken met elkaar. Zo wordt het een uitdaging en moeten jullie je fantasie gebruiken bij het aan elkaar breien van het verhaal. Je weet dus niet of je bijvoorbeeld een thriller en romantisch iets samen moet gaan voegen, of fantasy met iets heel anders. Maar als jullie beiden je stuk geschreven hebben stuur je het naar elkaar en ga je een manier bespreken om het één verhaal te maken. Jullie schrijven het einde samen zodat het nog ietwat logisch is.

Eisen
- Weten niet van elkaar wat je schrijft
- Verhaal van rond de 800-1000 woorden
- Einde samen schrijven

Extra opdracht:
Maak een cover voor je verhaal. Overleg samen hoe je wilt dat deze eruit ziet en vervolgens gaat iemand hem maken. Dit kan één iemand doen maar je kunt ook afspreken dat de ene de basis maakt en de ander de tekst en details. Als je hier zin in heb mag je dit lekker doen! Maar het is dus niet verplicht. Overleg wel even met je partner.

De duo's:

XHermelienx en yasmine1102 en LouLouLovex
Evita__M en Eva_zalune
ELINE1608 en LeonGabriella
mijnverhaaltjes en Laura-Nimi
lolop2007 en Kristalschemer
FreyaDH en raelynrebecca
Descor1995 en ChocoMyCoco
FlippingFeet en SylvieThoughts
DaveDutch en PerenneMeraki
TheresaGrayHerondale en Dstories16

Als je duo er opeens niet is/niet reageert, moet je het even tegen mij zeggen. Dan verzin ik OF een nieuwe opdracht voor je, OF ik zet je met iemand samen die ook alleen is gekomen.

Een uitzondering voor het trio dat er is:
Jullie schrijven allemaal rond de 200 woorden en breien dit aan elkaar. Verder geldt er hetzelfde.

Vergeet niet om gewoon lekker gezellig te kletsen, kennis te maken en nieuwe vrienden te maken! Blijf positief tegen elkaar en geef de eventuele tips op een aardige manier. Tops-tips-tops.

Inleveren:
Omdat ik de verhalen graag in dit boek wil hebben, kan ik ze niet via hier ontvangen. Hier kan ik niet kopiëren en plakken en via screenshots lezen is nou ook niet echt helemaal top. Dus één iemand van het duo/trio stuurt het verhaal naar een van deze platformen:

Instagram: @floralifex
Mail: myessz123@gmail.com
Discord: Flora#4794

Stuur het verhaal en zet daaronder jullie gebruikersnamen.

Zet vervolgens in een comment in dit hoofdstuk dat je hem ingeleverd hebt. Zo komt er een beeeetje structuur in mijn chaos whoop-

Deadline:
Woensdag 15 juli 23:59
Ik geef jullie gewoon een week ipv weer de zaterdag daarna. Anders blijven we zo uitlopen.

Als er nog vragen zijn hoor ik ze graag! Ik weet zelf namelijk niet zeker of ik alles zo duidelijk uitgelegd heb. Veel plezier en succes!

 Veel plezier en succes!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Boekenclub Dahlia Remix! (Gesloten)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu