Selamlar hepinizee ^^
Bu arada ben 1. Bölümde başlangıç tarihlerinizi yazmanızı istediğimi söylememişim aghshd
Buraya bu bölümü okuduğunuz tarihi yazabilirsiniz ♡
▪▪▪▪
"O neydi öyle ya? Resmen şeytan üçlüsü olmuş bunlar Allah Allah!" Nergis fazla sinirlenmiş olacak ki etrafa böyle sinir dolu sözler fırlatıp herkesi dövecekmiş gibi bakıyor. Tanımasaydım bende korkardım açıkçası."Tamam ya sakin ol. Fazla abartılacak birşey yok."
'Hı hı tabi hiç abartılacak birşey yok.' Sevgili iç sesim, kes sesini.
"Ceren saçmalama Allah aşkına ya! Üçüne birden nasıl baktığını görmedik sanki." Hakan'ın gözlerini devirdiğini gördüm.
"Nergisciğim biraz daha susmazsan ve biraz daha burada kalmaya devam edersek derse geç kalacağız ve ben kafayı yiyeceğim. İlk günden gerçekten kovulmak istemiyorsak derse girelim artık?" Nergis sırıttı.
Ya yerim ben bunları ikisi de birbirinden şirin yemin ederim. İki dakikada,olan bütün sinirim uçuverdi şu an. Bir kolumu Nergis'in omuzuna, diğer kolumu da Hakan'ın omuzuna atıp yürümeye başladım.
"Hadi bakalım çifte kumrular gidelim." İkiside aynı anda kafama -yavaşça- vurup sırıttılar.
"Ulan ikinizde birbirinize sırılsıklam aşıksınız işte. Birinizin tepkisi diğerini güldürmeye yetiyor. Kabul edin. Nazlılar sizi." Bu sefer hiçbir tepki vermeden birbirlerine gülümsediler sadece.
"Ceren." Nergis bana ne zaman bu şekilde Ceren derse altından mutlaka -iyi ya da kötü- birşey çıkıyor.
"Söyle bakalım yine ne halt karıştırdın?" Gözlerini devirdi, ama daha sonra tekrar gülümseyip Hakan'a göz kırptı ve ikiside yanaklarımdan öptü.
Kıkırdayıp "İyi birşey olmuş." Dedim.
Nergis alt dudağını ısırıp başını salladı. "Ay çatlatma adamı da söyle artık Nergis!" Söylesin diye Nergis'in gözünün içine bakarken Hakan cevap verdi,
"Ceren biz Nergis'le çıkıyoruz." Gözlerim fal taşı gibi açılırken kurduğu cümle beynimde yankılandı.
Biz Nergis'le çıkıyoruz
Biz... Nergis'le çıkıyoruz
Biz... Nergis'le... Çıkıyoruz...
"NE!?" Bağırıp kahkaha attığım sırada ikisine de boğarcasına sarıldım.
Sonunda onlardan ayrılıp tebrik ettikten sonra,"Kimler biliyor bunu?" Diye sordum.
İkisi birbirine bakıp karar kılamıyormuş gibi dudaklarını büzdüler ve sonunda Nergis cevap verdi. "Iıı... Aslında şey..." Anladım ki benden başka birileri de biliyor. Peki Nergis hanım ben sana şimdi gösteririm.
"Ne? Nergis! Lafı kıvırmadan söyler misin kimler biliyor bunu benden başka?" Yutkunup cevap verdi.
"Annemler, annenler,annesigiller, Derin abla, ve şey... " Ooo maşallah benim yedi sülalem biliyor bir ben bilmiyorum.
"Ve ney?" Nergis dudağını ısırıp cevap verdi.
"Ozan ve Zenan." Sanırım bugün yaşadığım şok etkisi kalbimi durdurmaya yetecek.
"Ne!?" Hayal kırıklığına uğramış gibi ona baktım ve devam ettim. "Düşmanım sayılan kişiler bile biliyor, en önemlisi benim annem, babam ve ablam biliyor, ama ben en son öğreniyorum. Yazıklar olsun size ya cidden yazıklar olsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜDÜR ODASI (ASKIDA)
Roman pour AdolescentsBen Ceren Toprak, 17 yaşındayım. Babamın müdür olarak tayin etmesinin üzerine yeni bir lisede okumaya başladım. Ancak nereden bilebilirdim ki o lisenin hayatımı kökünden değiştireceğini ? Tanıştığım insanların iyi veya kötü olduğunu nereden bilebili...