נ.מ. לואי
נשארתי עם הארי לכמה דקות של שקט, אבל זה לא היה שקט מביך כזה, זה היה שקט נוח.
בסוף הבנתי שאני אצטרך להיות זה שישבור את השקט אז אמרתי, "אז אמממ הארי, מאיפה אתה?"
"כאילו איפה אני גר?" הוא שאל, "כן, אני גר בדונקאסטר. אתה?" "אה אמממ, אני גר בהולמס צ'אפל" הנהנתי וחזרנו לשבת שם בשקט מוחלט.
אחרי בערך 10 דקות ראינו זאין יוצא מהחדר עם מגבת ובגדי החלפה אז שיערתי שהוא הולך להתקלח. אבל כמובן שהוא לא יכל ללכת לפני שהוא עשה להארי פרצוף נגעל.
הארי השפיל את ראשו ונאנח, "למה הוא שונא אותי כל כך, הוא לא מכיר אותי בכלל" הוא שאל עם קול רועד מבכי "אני לא יודע, אבל הוא באמת מתנהג כמו ילד קטן עכשיו." עניתי לו.
"אתה רוצה שנחזור לחדר? מתחיל להיות קצת קר..." שאלתי "אוקי". חזרנו לחדר וראיתי שזאין הזיז את הדברים שלי מהמיטה ושם את הדברים שלו עליה, "וואו מאוד בוגר מצידו" נאנחתי, נשכב על המיטה שעכשיו שלי, הארי צחקק אבל כיסה את פיו עם ידיו מהר, "יש לך צחוק חמוד" אמרתי והרבצתי לעצמי מנטלית ישר אחרי זה, הוא רק הסמיק ועלה על המיטה שלו.
"אז... יש לך אחים?" שאלתי "כן, יש לי אחות גדולה, קוראים לה ג'מה." "אה מגניב. מה הצבע האהוב עליך?" שאלתי, " ורוד וכחול וכתום ו- יודע מה? אני אוהב את כל הצבעים. למה אתה שואל כל כך הרבה שאלות?" הפעם הוא זה ששאל אותי.
"סתם מנסה לפתח שיחה" עניתי "כן, הבנתי את זה. אבל למה? למה אתה לא מתנהג עלי כמו זאין?" הוא עם קול מתוסכל "לא יודע. אני רק מנסה להיות נחמד. אתה לא רוצה לדבר איתי?" אמרתי בצחוק למרות שגם קצת פחדתי מהתשובה "מה! לא, כן, זה פשוט שאני לא רגיל לזה שאנשים סתם נחמדים אלי בלי סיבה" הוא ענה ודי הרגשתי רע בשבילו.
"למה?" שאלתי מתוך סקרנות "כי אנשים חושבים שאני מוזר או בגלל שאני בי" בדיוק כשבאתי לענות לו זאין נכנס לחדר.
נ.מ. הארי
"מה אתם עושים?" זאין שאל.
"סתם מדברים" לואי ענה, "למה אתה מדבר איתו, הוא סתם מוזר" וואו זאין הזה ממש שונא אותי.
בזמן שאני ניסיתי לא להראות שזה פגע בי ללואי היו תכוניות אחרות.
"למה אתה צריך להתנהג כמו זין כל הזמן!" טוב לזה לא ציפיתי. אחרי מה שלואי צעק, זאין גלגל עיניים ונשכב על המיטה שלו.
אני נשכבתי על המיטה שלי וניסיתי לישון. "אני יכול לדבר איתך רגע בחוץ?" זאין שאל את לואי, אני לא הבנתי למה לואי הסכים כי הוא לפני שניה צרח עליו אבל לא הייתה לי אמירה בדבר, טוב כשחושבים על זה אני הכרתי את לואי רק לפני בערך שעתיים.
נ.מ. זאין
יצאנו החוצה ולואי סגר את הדלת אחריו. "מה את רוצה" הוא שאל עם קול קריר וחסר רגש.
"אתה מאוהב בו או משהו?" שאלתי "וואי זאין אתה יותר חרא ממה שחשבתי. זה שאני מדבר איתו לא אומר שאני גיי או שאני אוהב אותו. אני הרגע פגשתי אותו. " הוא אמר "אוקי, תירגע, רק שאלתי" וחזרתי פנימה.
כשנכנסנו ראיתי שהארי כבר ישן, לואי ניסה להיות בשקט כשלקח דברים כדי שיוכל להתקלח, אבל נפל לו בקבוק של שמפו אבל זה איכשהו לא העיר את הארי. אני הלכתי למיטה ונרדמתי.
נ.מ. לואי
הלכתי להתקלח.
שמעתי שעשו שיפוצים בשירותים אז נורא רציתי לראות מה שינו.השירותים נראים הרבה יותר גדולים והוסיפו עוד כמה תאים של מקלחות, נכנסתי לתא אחד וסגרתי את הווילון. אחרי שהתקלחתי והתלבשתי חזרתי לחדר לישון.
_____________________________
אמ אני אוהבת את זאין.... זה לא משהו אישי כלפיו....
ביי ושבוע טוב ♡♡♡
YOU ARE READING
SHARING A BUNK BED || larry au
Fanfictionלואי והארי מכירים במחנה קיץ. עם הרבה נפילות, כירבולים ואולי גם קצת סיבוכים, יכול להיות שהם התאהבו? 《《 אני מקווה שזה טוב (?) 》》 #1 summer #1 one #4 louistomlinson #1 לאריסטיילנסון #10 larry #12 larrystylinson