אני יודעת שעברו חודשיים אבל...
הינה פרק 8!!!
מקווה שתהנו___________
נ.מ. זאין
ליאם מסתכל עלי כבר בערך 5 דקות בלי לומר כלום, וזה קצת מפחיד אותי. חיכחתי את גרוני, "הכל בסדר, ליאם?" זה נראה כאילו הוא היה באיזה טראנס או משהו. "מה? הו... כן..." הוא מלמל והלך לכיוון הדלת. "איפה אמרת שהפעילות?" הוא שאל לפני שיצא מהחדר, "לא אמרתי. זה ביער, אז אם אתה רצית להצתרף לשם... אתה לא יכול, הם כבר התחילו את הפעילות...." אמרתי לו כשקמתי מהמיטה, הוא הנהן וסגר את הדלת.
ליאם התיישב על הספה הקטנה שהייתה לנו בחדר, אני הלכתי התיישבתי לידו.
"אז, על מה אתה רוצה לדבר בנתיים?"___
"אז אתה מכיר את הארי," הנהון "ואתה באת עד לפה כדי לומר לו שאתה אוהב אותו?" עוד הנהון, "וטסת לפה מיפן, בשביל זה?" שאלתי, המום. "יאפ" היה כל מה שהוא אמר.
"ואוו... אוקי" אמרתי אחרי שהשתיקה התחילה להיות קצת מביכה.הדלת נפתחה וממנה נכנסו הארי ולואי עדיין קשורים אחד לשני, לואי צוחק ממשהו שהארי אמר לפני שנכנסו.
"אני לא מאמין שלוק ואשטון ניצחו אותנו!" לואי אמר, עדיין לא שם לב אלי ואל ליאם. הארי עמד שם ונראה כמו כאילו שראה הרגע רוח, אבל אז הוא חייך.
"ליאם? מה אתה עושה פה?" הוא שאל בזמן שהוא ניסה להתקדם לכיוון שלנו כדי לחבק את ליאם, כניראה ששכח שהוא ולואי עדיין קשורים כי הוא נפל אחורה כשלואי לא היתקדם איתו. הארי נפל על לואי והם נחתו על הרצפה "אופס" הארי לחש די חזק אז כולם שמעו אותו, לא ממש הבנתי למה הוא לחש את זה.... "היי" לואי צחקק וישר קם ועזר להארי לקום גם כן.
הארי ולואי הלכו לכווינינו הפעם בלי ליפול אחד על השני כמו זוג פעוטות. "ליאם! מה אתה עושה פה? איך היה ביפן? מתי חזרת? הכל בסדר? התגעגתי אליך-" ליאם קטע את כל השאלות של הארי עם חיבוק מוחץ עצמות. "הכל בסדר,חזרתי היום, היה לי סבבה שם, אני פה כי אני נרשמתי למחנה, וגם אני התגעגתי אליך... כל כך" הוא ענה לו הרוגע. הם התנתקו מהחיבוק והארי היה את החיוך הכי ענק שאי פעם ראיתי, מה שגרם לי לחשוב שאולי באמת יש לליאם צ'אנס. (ה.כ. chonce)
לואי עמד שם....
הוא פשוט עמד שם....
עד שהוא סוף סוף החליט להציג את עצמו או אתם יודעים, לדבר. "היי ליאם, אני לואי, לואי טומלינסון . יש לי שאלה... באיזה חדר אתה ישן?" אחרי כל מילה הוא עצר לכמה רגעים כדי לחשוב על מה הדבר הבא שהוא עומד לומר, צחקתי מאיך שהוא אמר את זה, כולם הסתכלו עלי עם פרצופים שואלים אבל לא אמרתי כלום.
"אני ישן פה, אבל אמרו לי שצריך להביא עוד מיטה כי אין מספיק" הוא אמר לו."למה לא אמרת? היינו יכולים להביא אותה כשהם היו בפעילות, ואז לא היינו צריכים להרים מיטה ב8 בערב" אמרתי בגילגול עיניים.
"טוב, עכשיו גם אנחנו יכולים לעזור" לואי אמר עם חיוך קטן. הוא התחיל ללכת ואז נפל אחורה אבל הארי תפס אותו לפני שהוא נפל והיה מפיל גם אותו על הרצפה.
"אולי כדאי שקודם תשתחררו מהחבלים," אמרתי והבאתי להם זוג מספריים.
"תודה" הם אמרו באותו הזמן.__________
"לקח לנו שעתיים אבל סוף סוף הגנו לחדר!" הארי אמר בדרמטיות.
"זה היה לוקח פחות אם לא רצית שנעצור כל חמש דקות" לואי צחק. "מי שמדבר, אתה היית מי שאיבד אותנו, לואי! הגנו לבקתה אחרת בגללך" אמרתי לו בכעס מזויף והיה לי חיוך על הפנים."לילה טוב, ותודה שעזרתם לי עם המיטה" ליאם אמר וכיבה את האורות.
________________________
מי "הולך" להופעה של ליאם בהלווין?
לעגליכלגאגםטכעלבע טום (השחקן של דראקו מהארי פוטר) עומד להיות שםםםםםם
ועוד פעם, סליחה שלא עידכנתי.
לא היה לי מוטיבציה וכל השיט הזה.המשך שבוע טוב♡♡♡
YOU ARE READING
SHARING A BUNK BED || larry au
Fanficלואי והארי מכירים במחנה קיץ. עם הרבה נפילות, כירבולים ואולי גם קצת סיבוכים, יכול להיות שהם התאהבו? 《《 אני מקווה שזה טוב (?) 》》 #1 summer #1 one #4 louistomlinson #1 לאריסטיילנסון #10 larry #12 larrystylinson