פרק 5

871 87 41
                                    

נ.מ. הארי

ביום למחרת התעוררתי מקולות של מישהו מדבר ברמקולים. אני הייתי עדיין חצי ישן אז לא ממש הבנתי מה אמרו אז הבנתי שזה משהו על ארוחת בוקר....

"בוקר טוב" כשהסתכלתי על מי אמר את זה הייתי מאוד מופתע "או, אמ בוקר טוב, זאין" עניתי. הוא חייך אלי ועמד לצאת מהחדר הוא הסתובב ואמר "וסליחה על איך שהתנהגתי אליך אתמול" הנהנתי על חיוך והוא יצא מהחדר.

"טוב זה היה מוזר..." אמרתי לעצמי. "מה היה מוזר?" פתאום שמעתי את הקול הישנוני של לואי. שיט שכחתי שלואי עדיין בחדר . "זאין. אתמול שדברתם, אמרת לו משהו עלי?" אמרתי. לואי צחקק "כן, אבל בעיקרון רק אמרתי לו שהוא חרא" הוא ענה, "זה כאילו הוא שינה את כל האישיות שלו בין לילה" צחקקתי "כן... מוזר. אתה בא לאכול?" הוא שאל אותי "אוקי".

הלכנו לחדר אוכל וזאין כבר היה שם עם החברים שלו. אני לא ידעתי אם לשבת לידם וליד לואי או ללכת לשבת ליד אמילי כמו אתמול.

לואי שם לב לזה ותפס לי את היד ומשך אותי לשולחן שהיו בו עוד חמש ילדים, גם אמילי הייתה שם אז זה כבר היה יותר טוב. "הארי, לואי היי!" אמילי אמרה וקמה לחבק אותנו, "את מכירה את הארי?" לואי שאל אותה "כן, הוא לומד איתי באותו בית ספר" היא אמרה והנהנתי עם חיוך.

נ.מ. לואי

"אז... אתם כאילו זוג או משהו?" ניק שאל עם גילגול עיניים (ניק הוא עוד ילד שיושב איתנו). הסמקתי והסתכלתי על ניק השוק כי הארי לא ידע שאני אוהב בנים, לא הרבה יודעים את זה. אני גם לא אהבתי אותו, את הארי, למרות הוא נחמד ויפה ויש לו עיניים יפות. אני לא אוהב אותו. "לא, אני פגשתי אותו רק אתמול... " הארי ענה וצחק.

שאר ארוחת הבוקר עברה בשקט, וכשסיימנו לאכול היינו צריכים ללכת לאזור המדורה כדי לשמוע מה עושים היום. בגלל שזה היה היום הראשון למחנה היה לנו משחקי חברה, כמו שעושים ביום הראשון ללימודים תמיד.

______

עברו ארבע ימים מאז שהתחיל המחנה והיום אמורה להיות פעילות ממש טובה.

"אוקי. היום אנחנו נעשה פעילות מגבשת, בפעילות הזאת אנחנו נחלק אותכם לזוגות ואז אתם תצאו למשחק של מצא את המטמון. אבל יש סיבוך קטן, אתם תהיו קשורים אחד לשני... " פול המדריך הראשי אמר. (ה.כ. הייתי חייבת להוסיף את פול )

"עוד מעט אתם תלכו ללוח המודעות ותראו עם מי אתם." הוא הוסיף.

אני חיכיתי שכולם ילכו כדי שלא יהיה עמוס ורק אז אני אלך לראות עם מי אני , אבל בדיוק כשבאתי ללכת ללוח הארי רץ אלי "אנחנו ביחד!" הוא אמר מתנשף.

____________

SHARING A BUNK BED || larry auWhere stories live. Discover now