📷8📷

1.1K 61 0
                                    

Pov. Yoongi

Wreszcie nadszedł dzień przesłuchań na pozycje rapera.

Czekałem razem z Namjoonem w kolejce. Na początku, gdy zdecydowałem się pójść na przesłuchania spodziewałem się dużo osób, ale podczas tańczenia choreografii było mało uczestników, natomiast tyle ile było tutaj da się policzyć na palcach u obu dłoni. Rozumiem to, że wytwórnia jest mała, ale zazwyczaj na przesłuchania do grup zgłaszają się tłumy.

W końcu nadeszła moja kolej. Wszedłem do studia, w którym znajdowały się 2 pomieszczenia. W jednym za specjalną szybą siedzieli Jury z słuchawkami, a po drugiej stronie ja miałem rapować.

Starałem się rapować jak najlepiej umiałem. Jakoś nigdy nie miałem problemów z wymową, dlatego potrafiłem przyśpieszać tempo moich słów.

Kiedy skończyłem Jury zaczeli jak zwykle swoje wywody, ale tym razem zaczeli zadawać pytania, które mieli przygotowane.

-Mógłbyś powiedzieć skąd wzieły się twoje blizny na ramionach.- Zupełnie nie spodziewałem się takiego pytania na początek.

-Mówiąc szczerze to nie wiem. Rok temu miałem wypadek, w którym straciłem pamięć. Część wspomnień udało mi się odzyskać, ale nie pamiętam co sie działo, że postanowiłem się okaleczyć.- odpowiedziałem. Zawsze, gdy wspominam o mojej amnezj myślę o tym jak bardzo chciałbym pamiętać wszystko co działo się w moim życiu. Nawet te przykre momenty.

Dalsze pytania polegały na dogłębszym poznaniu mojej osoby tak, aby móc mniej więcej odgadnąć mój charakter.

Don't cry 2 <yoonmin>Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz