📷17📷

1.1K 59 12
                                    

Pov. Yoongi

Minęły dwa tygodnie od naszego wprowadzenia się do dormu. Ja jestem w pokoju z Hoseokiem, Namjoon z Seokjinem i Jimin z Taehyungiem i Jeonggukiem. Rozkład wydaje mi sie dość rozsądny. To było raczej oczywiste, że Namjoon będzie chciał być razem ze swoją drugą połówką w pokoju, a ja bardzo polubiłem się z Hoseokiem. Jest bardzo radosną osobą i przesyła dużo pozytywnej energii.

Właśnie zaczął się poranek pierwszego dnia tygodnia. Codziennie jeździliśmy o dziewiątej do wytwórni i zaczynaliśmy treningi. Począwszy od tańca po lekcje wokalu dzięki czemu po całym dniu byliśmy wykończeni, a to dopiero początek.

Wstałem z łóżka około godziny ósmej i zauważyłem, że Hoseoka nie ma już w pokoju, więc również go opuściłem. Sennym krokiem podążyłem do kuchni gdzie była większość. Dzisiaj była kolej gotowania Seokjina, dlatego nie musiałem się martwić o zdatność do spożycia ów posiłku.

Usiadłem przy stole, opierając głowe na dłoni i przymykając oczy. Byłem jeszcze zmęczony wczorajszym dniem. Nie szczędziliśmy sobie weekendów i ćwiczyliśmy codziennie. Chcieliśmy móc zadebiutować jak najszybciej.

Kim przygotowywał jajecznicę i gdy skończył akurat przyszedł spóźniony Taehyung z Jiminem.

-Jeongguk już w szkole?- spytał zaspany Tae.

-Jakoś pół godziny temu wyszedł, żeby zdążyć na autobus.- odpowiedział Namjoon.

-Współczuje mu. Chyba z wszystkich nas jest najbardziej zapracowany. Nie dość, że musi ćwiczyć to jeszcze uczy się do testów, a na dodatek jest prawie najlepszy z nas.- wtrącił Jung. Wszyscy mu przytakneli.

Po śniadaniu wyruszyliśmy do wytwórni. Ja i Namjoon mieliśmy zawozić wszystkich, aby zajmowało to mniej czasu.

Gdy dotarliśmy na salę treningową przyszedł do nas Sejin. Wszyscy ukłoniliśmy się.

-Widzę, że wszyscy oprócz Gguka tu są. Świetnie. Zatem w ramach ćwiczeń proponuję wam abyście nauczyli się choreografi oraz tekstu jednej z piosenek innych grup. Daje wam na to tydzień

Wyjaśnił nam na czym wszystko będzie polegać i wyszedł. Zgodnie wybraliśmy piosenkę BigBang "Fantastic baby".

Nasze ćwiczenia wyglądały zwykle tak samo. Przyglądaliśmy się choreografii, próbowaliśmy odtworzyć ją i tak w kółko. O trzynastej dołączył do nas Jeongguk, który jak się okazało tak jak Jimin i Tae już potrafi ten układ.

Naprawdę starałem się zapamiętać elementy choreografii i ich kolejność, ale za każdym razem się zawieszałem. Nie pomagał też fakt, że wszyscy już prawie pamiętali ruchy choreografii.

Dochodziła godzina dwudziesta, ja dalej stałem w jednym miejscu.

-To co? Zbieramy się.- zakomunikował Namjoon.

-Ja zostanę. Chcę popracować jeszcze nad krokami.

-Ale jest już naprawdę późno. Jutro też jest na to czas, a nawet cały dzień.- powiedział Nam.

-Wiem, ale jeśli dzisiaj dopracuje to gdzie popełniam błędy, to pójdzie o wiele szybciej.

-W porządku.- niechętnie się zgodził.- W takim razie może niech Jung ci pomoże? Jest dobrym tancerzem.

-Chciałbym ale muszę jeszcze skoczyć do mojego mieszkania po resztę rzeczy. Niech Jimin mu pomoże. Również dobrze sobie radzi. Co ty na to Park?- spytał Hoseok.

-Mogę mu pomóc.- powiedział biorąc do ręki butelke z wodą.

-Tae, weź mój samochód i jedźcie do dormu. My wrócimy autobusem.- powiedziałem, podając mu kluczyki od samochodu.

W ten sposób zostałem sam na sam z Jiminem. Chłopakiem, który twierdzi, że mnie zna.

***

Zdążyłam!😅

Tak odbiegając od tematu...Nie wiem czy słuchaliście piosenki "Boy" od TREASURE (media), ale ja się zakochałam do tego stopnia, że mogłabym jej słuchać bez przerwy😍😅

Don't cry 2 <yoonmin>Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz