➴➵➶➴➵➶➴➵➶
Sevgili Sirius,
Beni tanımıyorsun, nelerden hoşlanırım, neyden mutlu olurum bilmiyorsun ama şu an da beni mutlu ettin. Çok mutluyum ama çokta korkuyorum.
Çok mutluyum, çünkü seni ziyaret eden kadının yakın bir arkadaşın olduğunu öğrendim, ayrıca kadının sevgilisi var. Şu kızıl saçlı ikizlerden birisinin sevgilisi, adı Fabian sanırım, hangisi hangisi emin değilim, kusursuz bir biçimde birbirlerinin kopyaları gibiler. Kadının adı Dorcas'mış, güzel bir kadın için güzel bir isim. Seninle ramantik bir bağının olmamasından sonra kadına kaynım kaynadı, onu şimdiden çok seviyorum.
Ayrıca bugün bütün gün sırıtmaktan yanaklarım ağrımaya başladı, abilerim bende ki tuhaflığı fark ettiler ve sürekli beni sorguluyorlar. Özellikle büyük abim işinin getirdiği becerilerini üzerimde kullanmaktan çekinmiyor, abim olması dışında çok korkutucu, karısı ona nasıl dayanıyor anlamıyorum ve üzerine üç tane çocuk yaptılar. Kesinlikle kafayı üşütmüş bunlar, umarım abimin korkutucu ve can sıkıcı tarafına değilde benim mükemmelik ve harika kişiliğime çekerler.
Ama bugün beni korkuttun.
Kahretsin, Black, neden öğle yemeğinden erken çıkmak zorundaydın ki? Az daha sana yakalanıyordum, umarım bunu bir daha yapmazsın yoksa sana bu aptal notlarla birlikte kahveleri bırakmaya son vermek zorunda kalacağım.
Ve bunu istemiyorum, bunlar seninle aramda ki tek iletişim bağı.
Sana bir Lungo kahvesi veriyorum, uzun bir gün olacağını duydum ve buna ihtiyacın olacak.
Lütfen gittiğin görevlerde kendine iyi bak, aptal Gryffindor cesaretine kapılıp da kendini öldürme.
Saygılarımla,
Bütün gün gülümsemesini sağladığın kız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐂𝐨𝐟𝐟𝐞𝐞 𝐁𝐫𝐞𝐚𝐤
Fanfiction𝐶𝑂𝐹𝐹𝐸𝐸 𝐵𝑅𝐸𝐴𝐾 | ❝ Aşk ve kahve benzerdir. İkisini de ateşte unutursanız köpürürler. ❞ Sirius Black, çalışma masasında sıcak kahve ve gizemli duygusal notlar buluyordu. Veya Muggle kahveleri içmeye bayılan bir cadı, yeni Seherbaz Sirius Bl...