➴➵➶➴➵➶➴➵➶
Sevgili Sirius,
Adamım, sen benim ölümüm olacaksın.
Bugün seninle konuştum!
Seninle konuştum!
Seninle gerçek bir konuşma yaptım.
Kahretsin, bunu gerçekten de yaptım. Yine de bir salak gibi donakalıp kendimi sana karşı aptal olarak göstermediğim için, kendimden oldukça gururluyum.
Aslında seninle konuşmanın o kadar da zor olmadığını anladığımda, ne kadar rahatladım hiçbir fikrin yok. Yine de kalbimin bir motor gibi sürekli içimde sert vuruşlar yapmasını, bazen nefes almamı unutmamı sağlatıyorsun ama bununda ötesinde, Sirius Black, seninle konuşmak bir tanrıyla konuşmak gibi.
Konuşmamız tam olarak şöyle gerçekleşti: koridorda seni fark ettiğim an paniğe kapıldım ve saklanmaya çalışırken adamın birini devirdim, devirdiğim adamın kalkmasına yardım ettin, ne beyefendi ama. Ardından da ben sana gözlerimden kalpler fışkırarak bakarken kalkmama yardım ettin ve içerisinde ismimin de geçtiği bir cümle kurdun; bana iyi olup olmadığımı sordun.
Bana paniğe bağlı kalp krizi vermek zorundasın sanki, değil mi?
Adımın dudaklarının arasından bir dua gibi çıktığını hissetmem ne kadar garip? Herkes bana ismimi kısaltarak sesleniyor ama sen tam adımı kullandın, umarım her zaman böyle yaparsın.
Her şeyi bir kenara bırakırsak, büyük sevincim benimle konuşmanla kalmıyor, ayrıca ismimi de biliyorsun.
Kahretsin, beni tanıdığını bile bilmiyordum. Varlığımdan haberder değilsin sanıyordum.
Akşam işten erken çıkıyorum, arkadışımla bir kutlama yapacağız ve konusu da tam olarak sensin.
Bu arada itiraf etmeliyim ki cübben olmadan seni görmek, gözlerimin önünde ki cenneti keşfetmek galiba. Lütfen, Muggle takım elbiselerini daha fazla giyin, sana çok yakışıyor.
İşte senin gibi sıcak bir adam için sıcak çikolata.
Saygılarımla,
Mutluluktan sarhoş olmuş platonik aşkın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐂𝐨𝐟𝐟𝐞𝐞 𝐁𝐫𝐞𝐚𝐤
Fanfiction𝐶𝑂𝐹𝐹𝐸𝐸 𝐵𝑅𝐸𝐴𝐾 | ❝ Aşk ve kahve benzerdir. İkisini de ateşte unutursanız köpürürler. ❞ Sirius Black, çalışma masasında sıcak kahve ve gizemli duygusal notlar buluyordu. Veya Muggle kahveleri içmeye bayılan bir cadı, yeni Seherbaz Sirius Bl...