Utószó

103 7 7
                                    

Nos, elérkeztünk ide is, hosszas hónapok után. Megmondom őszintén, hogy vegyes érzéseim vannak a történettel kapcsolatban, de összességében azt tudom mondani, hogy (nagyjából) tetszik a végeredmény. :)

Ahogy ígértem, írok pár szót a történetről, illetve arról is szót fogok majd ejteni, hogy mit várhattok a jövőben tőlem.


- Sajnos nem tudom megmondani, hogy ez a történet mikor is látott napvilágot pontosan, mivel egyszer újra lett publikálva, ám azt hiszem, hogy valamikor 2019 őszén írtam meg a prológust.

- A történet összesen 35 784 szóból és 8 fejezetből áll.

- YoonGi emlékeinek középpontjában mindig JungKook áll, ha jól megfigyeltétek, akkor ő köré épül egy-egy történet - kivéve NamJoon fejezetében. A vele kapcsolatos emlékben szándékosan a leader van a fókuszban, mivel ez a tetőpontja a cselekménynek.

- Igazából egyszer sem említettem, hogy a két rapper pontosan miért is kapott össze másfél évvel ezelőtt, ahogyan azt sem, hogy JungKook és YoonGi mennyi ideje is vannak együtt.

- NamJoon végül megbocsájtott YoonGi-nak, hosszas hónapok után pedig rendeződött a kapcsolatuk és a Bangtan élete is.

- Az epilógust írva gondolkoztam, hogy a menedzser megengedje-e végül a szerelmesek kapcsolatát vagy inkább oszlassa fel a bandát, de nem volt szívem szétválasztani őket, szóval minden rendben lett.

- Nos igen, Bang PD a végén megenyhült velük szemben és engedélyezte a kapcsolatukat.

- A történetben a Big Hit igazgatója Bang PD volt, ami azért alakult így, mert elnéztem a dolgokat, azután pedig már nem akartam rajta változtatni, úgyhogy maradt így. :D 

- A tagok neveit mindvégig "rendesen" írtam le (tehát nem Jimin, hanem JiMin), mivel ezzel is szerettem volna hangsúlyozni, hogy ez egy komolyabb történet. Viszont JungKook és YoonGi nevét csak az epilógusban kezdtem így írni, mert ennél a fejezetnél lett minden rendben velük. (És hogy mi az összefüggés e között? Fogalmam sincs.)

- Ne tudjátok meg mennyi időt keresgéltem a gyűrűbe megfelelő  idézetet, mire találtam. :')

- A történet vége nagyon soft és nyálas lett, de én nem bánom. A sok szenvedés után kellett egy kis fluff.

- A gyűrűs ötletet az elején nagyon soknak és klisének tűnt.

- Még mindig nem tudok szerelmi vallomást írni.

- Az irományomon jelenleg 434 megtekintés és 47 csillag van, ami kettős érzéssel tölt el. Egyrészt kicsit szomorú is vagyok, hogy "csak" ennyi az annyi, viszont másrészről örülök, hogy ennyien elolvasták már és szavaztak rá. Sokszor bizonytalanodtam el, hogy egyáltalán érdemes-e tovább írnom, de ilyenkor mindig emlékeztettem magamat, hogy nem az emberek miatt írok elsősorban, hanem azért, mert szeretek. :) (Illetve a Lelkitársam miatt is <3)



Nos, azt hiszem ennyi érdekességet tudok megosztani veletek most, úgyhogy most jöhet a másik dolog. A jövő.

Reményeim szerint nemsokára érkezem két hosszabb oneshot-tal: az egyik egy JiKook, a másik egy VHope. Mindkettőt külön "könyvként" fogom kirakni, a VHope-ot még remélhetőleg ezen a héten. :)

Továbbá körvonalazódott bennem egy VKook történet is, ami @Softie_Taecock ötlete alapján készül el, (Ősi ellenségek címmel) már a következő hónapban - hacsak nem csúszok meg a onsehot-okkal. :') 

Szóval tele vagyok tervekkel, célokkal, és remélem még sok ideig velem tartotok! Köszönöm a sok bátorítást és kommentet, szerettem ezt a történetet írni, remélem nektek is ugyanúgy tetszett, mint nekem!

Köszönök mindent, ezennel pedig ezt a történetet befejeztem!

Szép napot nektek! :)

girlsKookie


Ébredő elme - BTS ff.Onde histórias criam vida. Descubra agora