7. Bölüm

12.1K 23 13
                                    

Ramazan, ilk maçının tutmuş olması sevinciyle telefonunu eline aldı ve Cengiz'i aradı. Gülümseyerek "ilk maç tuttu." dedi.

"Senin maçlar ne oldu?"

"Paris maçı tuttu kanka. Şimdi de ikinci maç olan Kasımpaşaspor-Konyaspor maçı başladı. 'Kasımpaşa kazanır' dedim. Tutar mı sence?"

Ramazan, "belli olmaz." derken Grenoble-Rodez maçını açtı. Bu maça KG VAR oynamıştı.

Karşılaşmaya ev sahibi Grenoble başladı.

Dakika 18 olduğunda Grenoble atağı başladı.

Raspentino, sağ kanatta topu aldı ve harika bir depar attı. Topa sağ ayakla bastı ve topu arkasına atıp sol ayakla aldı ve sağ ayanın dışıyla içeriye bir orta açtı. Dijitte penaltı noktasında yükseldi ve kafayı vurdu. Top, üst direkten sekerek ağlara girdi.

Böylelikle Ramazan'ın tahminin ilk aşaması doğru çıkmış oldu. Ama kalan dakikalar ne gösterir bilinemezdi.

Dakika 21'de Rodez atağa kalktı. Orta sahada Douline topu aldı ve Hemen solundaki Alegue'ya pasını attı. O da hemen ceza sahası dışında bulunan santrafor Bonnet'ye pasını attı.

Bonnet de ayağının içiyle gelişine topu sol kanattaki Sanaia'ya gönderdi.

Sanaia, topla birlikte hızlandı ve son çizgi de hızlanan topu son anda gelişine vurarak içeriye gönderdi.

Ama bu sert ortaya kimse yetişemedi. Top, böylelikle taca gitti. Rodez takımı golü atamadı.

Rodez'in ataklarından birisi dakika 31'de gerçekleşti.

Douline, topu orta sahada aldı ve birbirinden şık çalımlarla kaleye yürüdü. Ceza sahası dışından bir şut atmayı düşündü ama sonra vazgeçti. Topu sol kanattaki Sanaia'ya attı.

Sanaia sol ayakla bekletmeden içeriye orta açtı.

Ouhafsa, topa ön direkte sağ ayağının dışıyla dokundu ve top kalecinin ellerine gitti ama kaleci bu sert şutu tutamadı. Top ellerinden kaydı ve Ouhafsa'nın önüne düştü.

Ouhafsa da sol ayakla topa gelişine vurdu ve top ağlara gitti. Skor 1-1 oldu ve böylelikle Ramazan'ın ikinci tahmini de doğru çıkmış oldu.

📩Bölüm Sonu📩

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 12, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bahissever (+18) (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin