Ramazan, Galatasaray-Kahramanmaraşspor maçının da tutmuş olmasının verdiği sevinçle ayağa kalktı. Birasından sevinçle üst üste yudumlar aldı. Sonunda da bitirdi ve sevinçle koltuğa gömüldü. İçinde kuponunun tutacağına yönelik büyük bir umudu vardı. Bu umutla sıradaki maç olan Bayern Münih-Paderborn maçını açtı.
Bu sırada Cengiz de koltuğa oturmuş ve maçı açmıştı. Gülümseyerek salona giren eşine baktı. Elinden cips tabağını ve birasını aldı. Bir yudum içti ve gülümseyerek yanına oturan Neslihan'a baktı.
Naslihan da gülümseyerek Cengiz'e baktı.
Cengiz, uzun boyluydu ve kalıplıydı. Ablak bir yüzü ve büyük bir kafası vardı. Gözleri küçüktü ve gülümsediğinde daha da küçülüyordu. Burnu gözlerinin aksine büyüktü. Saçı hafif uzun ve kumral renkliydi. Güçlü kolları ve bacakları vardı. Üzerinde sadece bir tişört ve iç çamaşırı vardı.
Cengiz, akademiden yeni mezun bir polisti. Zekiydi ama çok çalışkan değildi. Yine de işini, eşini ve hayatı seviyordu. Ama bahsi ve içkiyi de seviyordu. İçerdi ama pek dağıtmazdı. Bahsi abarttığı çok olur, her şeyde iddiaya girecek bir şey bulurdu. Ama bu polislik yapmasında bir engel teşkil etmiyordu. Bu yüzden de bahsi bırakmak için polislik bir güdüleme aracı değildi.
Neslihan, televizyona baktığında "yine mi maç?" diye sordu.
Cengiz, gülerek "evet." dedi ve Neslihan'ın dudağına bir öpücük bıraktı.
Bu öpücük, Neslihan'ı yumuşatmaya yetmedi.
"Evlendiğimiz gün gerdek gecemizde bile maç açıktı."
Cengiz, sırıttı ve Neslihan'a bakmaya devam etti.
"Yalnız bu gerdeğe girmemize mani olmamıştı."
Neslihan, Cengiz'in niyetini anladı ve gülerek birasından bir yudum aldı. Bira şişesini ağzından çeker çekmez dudakları Cengiz'in dudaklarıyla buluştu. Cengiz'in kucağına doğru çıktı ve Cengiz'in tişörtünü çıkardı. Birasını bir kenara bıraktı ve Cengiz'in birasını ağzından çekip kendi birasının yanına bıraktı. Dudaklarına yapıştı ve yüzünü avuçlarının arasına aldı. Gülümseyerek "içeri geçelim." dedi.
Cengiz, iddiayı oynayanın kendisi olmadığı için Neslihan'ın bu teklifini kabul etti. Neslihan kucağındayken birden ayağa kalktı. Dudaklarını dudaklarına bastırdı ve bacaklarını okşarken onu yatak odasına taşıdı. Yatağa yatırdı ve kendisinin üzerinde kalan tek şey olan iç çamaşırını çıkardı. Gülümseyerek Neslihan'a baktı. Güzelliğine bir kez daha hayran kaldı. Üzerindeki geceliği çıkardı ve Neslihan bacaklarını açtığında üzerine uzandı. Erkekliğini yavaşça içine soktu ve gülerek inledi.
Neslihan da inlerken Cengiz'in dudaklarına dudaklarını bastırdı. Bacaklarını beline doladı. Üst dudağını emmeye başladı, yüzünü avuçlarının arasına aldı. Başparmaklarıyla yanaklarını okşamaya başladı.
Cengiz de ellerini Neslihan'ın bacaklarına götürdü ve bedenini hızla aşağı yukarı hareket ettirirken bacaklarını okşamaya başladı. Alt dudağını bir emzik gibi emerken Neslihan'ın tırnaklarını etine geçirdiğini hissetti. Erkekliğini daha hızlı sokup çıkarmaya başladı.
Neslihan, bacaklarıyla Cengiz'i kendine çekti ve elleriyle çarşafı çekiştirmeye başladı. Cengiz'in ağzının içine doğru inlerken dudaklarını boynuna götürmesiyle çığlık atmaya başladı. Çarşafı yerinden çıkardı. Elini Cengiz'in kalçasına götürdü ve tırnaklarını gezdirdi ve tırmaladı. Cengiz'in ellerinin bacaklarından göğsüne çıktığını hissetti.
Cengiz, Neslihan'ın göğüslerini avuçladı ve sıkarak kızarttı. Boynunu da emerek morartmayı ihmal etmedi. Bacaklarını omzuna alırken göğüslerini sıkmaya devam etti. Sonra başını göğüslerine gömdü. Göğüslerini ağzına aldı ve emmeye başladı. Neslihan'ın geriye doğru attığı ellerini tuttu. Parmaklarını birbirlerine kenetlediler.
Cengiz, Neslihan'ın içine hızla girip çıkarken ve göğüslerini emerek ıslatıp morartırken titreyerek ve inleyerek boşaldı. Neslihan'ın bacaklarını omzundan indirerek erkekliğini kızlığının içinden çıkararak yana uzandı. Neslihan'ın ve kendisinin nefes nefese kalmış bir halde terlediğini fark etti.
Neslihan, başını ve ellerini Cengiz'in göğsüne bıraktı ve bacağını Cengiz'in bacaklarının üzerine attı.
Cengiz, gülümseyerek Neslihan'a baktı ve yüzüne bakarak uyuyakaldı.
🔋Bölüm Sonu🔋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bahissever (+18) (Ara Verildi)
Fiksi UmumBu hikaye, iki iddia bağımlısı yakın arkadaşın hikayesidir. +18 bölümler oldukça fazladır. Rahatsız olacaklar, ahlak bekçiliği yapacaklar ve duyar kasacaklar okumasın bir zahmet. #1 - Bahis 08/04/2021