1. Bölüm

39.4K 88 26
                                    

Cengiz, gülümseyerek eşi Neslihan'a baktı. "Artık bitti." dedi.

Cengiz, uzun boyluydu. Biraz iri ve ablak yüzlüydü. Hafif kumral saçları sağ tarafa doğru taranmıştı. Siyah ve küçük, güldükçe de daha da küçülen gözlere mâlikti. Burnu büyüktü ve pek güzel değildi. Büyük elleri, ayakları ve uzun ve etli parmakları vardı. Üzerine gri bir eşofman ve siyah bir tişört vardı. 

Neslihan da gülümseyerek Cengiz'e karşılık verdi. "Bitti!" dedi. 

Neslihan, oldukça uzun boyluydu. Siyah saçlı, kahverengi gözlü ve beyaz tenliydi. Fiziği oldukça güzeldi. Uzun bacakları, dolgun kalçası ve pek büyük olmasa da küçük de olmayan göğüsleri vardı. Fiziği kadar yüzü de güzeldi. Kahverengi gözleri iriydi ve kaşları inceydi. Uzun kirpikleri doğaldı. Burnu da uzun ama inceydi ve güzeldi. Dudakları da bütün vücudunun her unsuru gibi uzundu ve güzeldi. Üzerinde kısa ve bol, beyaz bir gecelik vardı. Makyajını yeni temizlemişti. 

Neslihan, fizik ve yüz güzelliğinin yanında bir de huy güzelliği elde etmişti genlerinden. Temiz kalpli, zeki ve çalışkandı. Eşi Cengiz'e büyük bir aşkla bağlıydı. Bunun tabi bir sonucu olarak kıskançtı. Çok konuşurdu, çenesi pek durmazdı. Gezmeyi, kitap okumayı, dizi ve film izlemeyi, spor yapmayı ve ev işi yapmayı severdi.

Neslihan, duyduğunun doğru olmasını çok istiyordu. Eşinin bahsi bırakmasını çok istiyordu. Bu yüzden teyit ettirmek için "bitti mi?" diye sordu.

Cengiz, tekrar tebessüm etti. Başını aşağı yukarı salladı. Aklına iki yıl önce ve sonrasında yaşadıkları geldi.

İki yıl önce...

Cengiz'in en yakın arkadaşı Ramazan, Cengiz'e bir kupon uzattı. "Baksana şuna." dedi.

"Sence bu kupon tutar mı?"

Cengiz, kuponu aldı ve Ramazan'a baktı.

Ramazan, uzun boylu olmayı çok istese de değildi. Ama kısa boylu da değildi. Kumral saçları omzuna kadar iniyordu. Gözleri de kahverengiydi. Pek yapılı olmasa da kaslı, damarlı kolları vardı. Bacakları da güçlüydü ama fazla uzun değildi. Üzerinde mavi kot pantolon, beyaz gömlek, mavi kazak ve siyah bir mont vardı.

Ramazan, zekiydi ama çalışmayı pek sevmezdi. Kolay para kazanmayı isterdi. Bahsi çok severdi ve bu konuda en büyük destekçileri iki arkadaşı Cengiz ve Murattı. Arkadaş canlısıydı ama arkadaşlarıyla alay etmeyi, onları sinirlendirmeyi severdi. Yani alaycıydı.

"Bu kupon tutmaz kardeş?"

Ramazan, güldü ve alaycı tavrını takındı. "Nedenmiş o?" diye sordu.

"Bayern Münih kesinlikle gol yer."

Ramazan, kahkahalarla güldükten sonra elini alaycı bir tavırla Cengiz'in omzuna attı. Sırıtarak "bak koçum!" dedi.

"Sen kısa pantolonla tek maçtan yatarken ben üç bin liralık kupon tutturuyordum."

Cengiz, Ramazan'ın bu söylediğine güldü. Aklına Laz Ziya'nın repliğine karşılık Cem Yılmaz'ın ünlü repliğini söylemek geldi, sırıttı.

"At yalanı, sikeyim inananı! Namık Kemal!"

Ramazan, güldü. "Ne o?" dedi.

"İnanmıyon mu?"

Cengiz, bıyık altından gülerek "inanmaz mıyım?" dedi.

Ramazan, bu alaycı tavrı hissetti. "Tamam lan!" dedi.

"Onu üstat Laz Ziya'nın sözüne uygun olsun diye söyledik. Ama beş yüz lira kazanmışlığım vardır hatırlarsan."

Cengiz, "doğru." derken kuponu tekrar Ramzan'a verdi.

"Neyse inşallah tutar."

Ramazan, umutlu ve kuponundan emin bir şekilde "tutar tutar." diye tekrarladı ve ganyan bayinden çıktılar.

🌬Bölüm Sonu🌬

Polisiye Çalışmalarım: Giyotin, Ölüm Fotoğrafı Koleksiyoncusu, Oyunbaz, Erkek Katili "Koleksiyon", İlham, Adalet İçin Öldür

Mizah Çalışmalarım: Yaşasın Mizah, Mizahpower

Mitoloji Çalışmalarım: Persephone, Gök Gözlü Athena

Mafya ve romantizm çalışmalarım: Yükseliş "Iki Yıl", Vuranlar ve Vurulanlar, Sahte İzdivaç, Tren İstasyonun'da Doğan Efsane

Fantastik Türde Çalışmalarım: Paralel Evrenin Geçmişine Gitmek "Birleşik Krallık", Kartallar ve Yılanlar, Kartal'ın Laneti

Tarih Türünde çalışmalarım: Roma'da Bir Türk

Askeri Türde Çalışmalarım: Yalnız Kurt, Bozkurtlar Timi "Vatan", Vatan Bekçileri, Uçurum

Spor Türünde çalışmalarım: Bahissever

Şiir Çalışmalarım: Salıncakta Bir Tutam Saç, Şiir Defterim

Anket Türünde çalışmalarım: Anket Gibi Anket

Deneme Türünde Çalışmalarım: Fikirlere Kurşun İşlemez

Bahissever (+18) (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin