Nem tudom már hogyan aludtam el és mikor. Olyan volt mintha egyszerűen fejbecsaptak volna. Eukaliptusz illatot éreztem, ahogy álomszuszékon sóhajtottam egyet és élvezettel beledörgöltem az arcom a flanelhuzatos párnába. Valaki álmatagon nyüszögött és átkarolta a derekam. Pislogtam párat és Hoodie sebhelyes arcával találtam szembe magam, amint álmában motyog valamit, összevont szemöldökkel. Ki akartam mászni a keze alól, de túl szorosan fogott ahhoz, hogy észrevétlen maradjak, és nem mertem megmoccanni. Visszaejtettem a fejem a párnára és nekidöntöttem a mellkasának.
Hallottam a légzése ritmusán, hogy felébred, aztán ahogy meglát, megfeszülnek az izmai. Én rezzenéstelenül feküdtem tovább. Hoodie nagyon lassan fölemelte rólam a kezét és ahogy látta, hogy „nem vagyok ébren" újból ellazult és óvatosan megcirógatta a hajam. Az ujja köré csavarta az egyik tincsem és végig húzta rajta a kezét.
Jó ötlet volt lefordítani a fejem, mert most legalább olyan színű lehetett az arcom, mint a málna. Kis vártatva óvatosan fölkelt mellőlem, felöltözött és kiment az ajtón. Felültem az ágyban és próbáltam lenyugtatni a szívverésem. Hülye tini hormonok! Ne csorgasd már rá a nyálad egy hajcirógatás miatt!
Ingerülten magamra kapkodtam a ruháimat és elhatároztam, hogy megkeresem Mr. Nyurgaembert, hogy beszéljek vele. Ha meghalok hát meghalok, innen úgy se mászok ki egykönnyen. Azután villámcsapásként ért a gondolat, hogy nem emlékeztem, hogy elraktam volna a füzetem. Márpedig nem volt az ágyban, hanem az éjjeliszekrényen hevert, a ceruzával a tetején. Idegesen kézbekaptam és Hoodie lapjánál nyitottam ki. A „Hoodie" név mellé jegyzetben írta egy idegen kézírás:
Valódi név: Brian Thomas
A lap bal sarkába pedig egy hétszirmú cserepes virág rajzolva.
Basszameg... elolvasta... Azt hittem menten elásom magam a parkettába szégyenemben. Vajon ezért molesztálta meg a hajam?
A nagy bátorságtöltetem addig tartott amíg kiléptem a szobából, és a lépcső alján össze nem futottam Eyeless Jackkel, a szürkebőrű (értelemszerűen) szemnélküli sráccal.
- Jó reggelt Sylvia... - köszönt álmatag, rekedt hangon.
- Jóreggelt Jack.
- Mit történt az előtérben hajnalban? – Kérdezte könnyedén miközben egymás oldalán a konyhába mentünk és összeköszöntünk Hoodieval.
- A szőke srác összetűzésbe került Mr. Vigyorival, aki úgy döntött egy tucat elcukrozott habossütivel mér megsemmisítő csapást az ellenfelére. Valamint rám is, amint bejöttünk az ajtón. – Válaszoltam.
- Benned egy költő veszett el. – Csóválta a fejét elismerőn mosolyogva - L.J. egyébként folyton ezt csinálja, ha visszautasítja valaki az „alkotását". Főleg Bent szereti vele letámadni. – Behajolt a hűtőbe és kivett egy műanyag nápolyisvödröt, amiben vörös lében még vörösebb foltok úszkáltak. Egy ösztönös fintorral lehunytam a szemem, hogy ne tudjam kivenni mik is vannak benne valójából.
- Nem is tudom. Tényleg állati édes volt, szerintem még pillanatragasztónak is elmenne az a krém... - folytattam kissé feszültebb hangon.
Jack leült az asztalhoz és hozzálátott a cseresznyepiros reggelijéhez egy kávé társaságában. – De ugye nem zavar, hogy eszem...? – Kérdezte kis vártatva, amíg én a kávéfőzőt kerülgettem bizonytalanul.
Nocsak milyen tapintatos itt valaki! – Te dolgod, hogy mit preferálsz. – Vontam meg a vállam úgy csinálva, mint akinek nem zsugorodott diónyira a gyomra. – Én mindössze nem szeretném tudni mi is az. – Tettem hozzá nevetést erőltetve a végére.
YOU ARE READING
Három proxyval egy fedél alatt
Mystery / Thriller- újabb fanfiction a sok közül, remélem élvezetes lesz - Sylvia Eastwood egyke tini, akinek egy nap alatt a teljes eddigi gimis életét felforgatja három suhanc és a mesterük. (Meg mindenki más is, aki Slenderman birtokán csövezik) !FELHÍVÁS! Nyomok...