Nem volt ötletem zene terén szóval most Elvist kaptok.
Muhahaha!
Amikor szétváltunk jutott csak el a tudatomig, hogy ez az ölelés bensőségesebbre sikerült mint azt a józan eszem szerette volna. De hát minek is a józan észre hallgatni, végül is az tartott eddig életben... Hülye liba.
Nem is nagyon emlékszem hogyan néztem a srácra, vagy hogy melyikünk engedte el előbb a másikat. Csak arra, ahogyan fölálltam és felöltöztem, amíg ő diszkréten elfordult, és kisvártatva lementünk a földszintre.
Megfagyott a lábam a léptemben. Valami nincs rendben. Elfordítottam a fejem, és az előtéri kanapéra néztem, ahol elvileg Oakley aludt. De a fiú nem volt ott. Sőt, a konyhában sem.
- Jane...? - szóltam az éppen belépő maszkos lánynak, mikor már végleg kétségbe estem - Nem láttad Oakleyt? Mindenhol kerestem már...
- Én azt hittem melletted duzzog egész nap.
- Nem lehet, hogy hazament...?
A lány sóhajtva ledobta a farmerkabátját a kanapéra, de nem válaszolt, csak elindult Slenderman irodaszobája felé. Követtem.
A csaj egyszerűen, kopogás nélkül lökte be az ajtót. - Ezt kihagytad. - Mondta, az irodában trécselő nyurgaemberre intve.
- Nektek is szép napot... - köszönt kissé szemrehányón az arctalan férfi.
Összeakadt a tekintetem a feszülten ücsörgő Oakley-val, és éreztem, hogy egy hatalmas kő esik le a szívemről. Jane szó nélkül elment.
Ezt meg vajon mi lelte...? - Gondoltam a csaj után nézve, majd tétován az ajtó félfának támaszkodva bedugtam a fejem a papír és bőrkanapé szagú helyiségbe. - Bocsánat... csak kíváncsi voltam hová szívódhatott föl ez a tökfej.
- Csak beszélgetünk... - mondta Oakley halkan, jelentőségteljesen rám meresztve a szemét egy pillanatra. Kicsi korunk óta ismertem ezt a jelet. Komoly témáról volt szó, nyilván a szüleinkről, meg hogy miért volt "jogos" a tegnapi cirkusz. A fiú halványan összepréselte az ajkát, ezzel üzenve : "segíts!"
- Ja értem... egyébként Oakley nem láttalak reggelinél sem. Nem vagy éhes?
- Hát... - kezdte tétován, majd elhallgatott.
A fehér arcú férfi, még ha nem is volt szeme, éreztem, hogy a tekintetét közöttünk járatja, és esküdni mertem volna, hogy a másoknak láthatatlan közjátékunkon mulat.
- Valóban itt vagyunk egy ideje... - felelte lassan - mindig elfelejtem, hogy nektek milyen szükségleteitek vannak. Elnézést. - Azzal fölállt. Oakley-nak nem kellett mondani se, hogy vége a beszélgetésnek, már ott is termett mellettem, én pedig készségesen elvezettem a konyhába.
Nem tudom mit beszélhettek idáig, de nem tetszett a barátom hallgatása.
- Minden oké? - Kérdeztem.
- Persze... csak... aggódom. Nem tudom hogy legyenek ezek a... kusza dolgok. Mert örökké nem futhatunk a kínos megbeszélések elől... - mondta elgondolkodva a tisztás szélét szegélyező fenyők közé bámulva.
Nem válaszoltam. Kellemetlen volt a levegő köztünk, mégis jól esett, hogy mellettem van és nem veszekedünk. Megpróbáltam kiélvezni a nyugalmas pillanatom a szinte-testvérem mellett.
- A felnőttes dolgok olyan nyomasztóak...! - Mondta egy reszelős, nyafogós hang mögöttem.
Észre se vettem, hogy Hoodie kilopakodott mögöttünk az ajtón. Ledobta magát mellém a lépcsőre, és átfonta a térdét.
ESTÁS LEYENDO
Három proxyval egy fedél alatt
Misterio / Suspenso- újabb fanfiction a sok közül, remélem élvezetes lesz - Sylvia Eastwood egyke tini, akinek egy nap alatt a teljes eddigi gimis életét felforgatja három suhanc és a mesterük. (Meg mindenki más is, aki Slenderman birtokán csövezik) !FELHÍVÁS! Nyomok...