Én: Honnan veszed, hogy sajttortát csinálok?
Tim: Kilóméterekről kiszagolom.
Én: Az kemény. Honnan írsz?
Tim: Nézz ki az ablakon :)
Óvatosan kilestem a sötét utcára a konyhafüggöny mögül. Semmit sem láttam, csak a halovány utcalámpa derengését és az erdő áthatolhatatlan sötétségét.
Én: Úgy beszélsz, mint egy pszihopata. LOL
Tim: Megijedtél? :D
Én: Annyira nem, de most mennem kell. Szia!
Tim: Még beszélünk! :>
Dilinyós...- Gondoltam mosolyogva és zsebrevágtam a készüléket, majd eltakarítottam a garázdálkodásom melléktermékeit.
Nem túlzok szerintem, ha azt mondom hulla fáradtnak éreztem magam. Kialvatlan voltam, stresszes volt a napom a dogáim miatt és főzés közben még jobban kimerültem. A hajamat törülközővel szárítgatva léptem be a szobámba, egy szál pólóban meg bugyiban, mint mindig, amikor lefekvéshez készülődtem. Újra megpittyent a telefonom.
Tim üzenetet küldött Stalkchaten. - Írta az értesítőszalag a lezárt képernyőn.
Tim: Cuki a cicás bugyid.
Kikerekedett a szemem. Na most már passzol az alkalmazásra a „stalk"-rész! Kinéztem az ablakon. A sötét erdőre. A házunk azon részén már járda sem volt, se közvilágítás. Mély levegőt vettem és remegve kifújtam.
Én: Nem nyert. Nem cicás :3 - Hazudtam.
Tim: Hát, lehet meg kellene néznem közelebbről... ;)
Én: Minek köszönhetem egyébként az írást?
Tim: Nem tom, te voltál a legközelebb és megöl az unalom. :'(
Én: Szegény...
Tim: Na de ha nem cicás bugyi van rajtad, akkor mi? :D
Én: A sütistál XD
Tim: Hazudós :D
Én: Köcceh ;D
Ásítottam egyet és beheveredtem a hűs flanelpaplanom közepére.
Tim: Hallottál a nyári gyilkosságokról?
Én: Mindenki erről beszél, nehéz lenne nem hallani róluk.
Tim: Elég szerencsétlenek voltak az áldozatok... és ostobák, ha engem kérdezel. Egyedül a sötét erdőbe csatangolni csak Piroska szokott és azt is jól becumizta.
Én: Elvileg mindhármuk mellkasába azoknak a netes horror legendáknak a jelét vágták. El tudod ezt hinni?
Tim: Csak nem megijedtél, hogy lehet mégiscsak van a történetüknek alapja? :D
Én: Logikusabb lenne, ha kiderülne valami holdkóros túlzásba vitte a costplayezést... A rendőrség még mindig nem találta meg az indítékot.
ČTEŠ
Három proxyval egy fedél alatt
Mystery / Thriller- újabb fanfiction a sok közül, remélem élvezetes lesz - Sylvia Eastwood egyke tini, akinek egy nap alatt a teljes eddigi gimis életét felforgatja három suhanc és a mesterük. (Meg mindenki más is, aki Slenderman birtokán csövezik) !FELHÍVÁS! Nyomok...