BÖLÜM 1

5.3K 210 24
                                    

Asena tam 1 yıldır teröristlerin içerisindeydi o lanet yerde durmak ona cehennem gibi geliyordu. Bir an önce diğer belgeleri alıp görevine geri dönmek istiyordu ama bunun için bilgileri alıp generalden onay alması gerekiyordu.

💫💫💫

Asena belgeleri almıştı şimdi tek yapması gereken generale koordinatları vermesiydi. Asena sakladığı telefonu çıkarıp generali arar

-komutanım ben Asena belgeleri aldım.

-tamam kızım bulunduğun yerin koordinatlarını ver bir tim göndereceğim bu arada time kim olduğunu söyleme hala izin çıkmadı 3 saat sonra çıkar.

-emredersiniz komutanım

Generalden:
Asena telefonu kapattıktan sonra Albay Kopuz'a haber verdim.

-Kopuz Şahan timi operasyon için hazırlansın gizli görevde olan askerimizi almak için gidicekler bu arada henüz izin çıkmadı almaları gereken kişinin asker olduğunu söyleme sadece kadın olduğunu söyle

-emredersiniz komutanım

Albay Kopuz'dan:

Generalin odasından çıktıktan sonra astsubaya Şahan timini harekat merkezine çağırması için gönderdim.
5 dakika sonra tim harekat merkezine geldi onlara görevlerinden bahsettikten sonra kadını sağ almalarını söyledim.

-kadını sağ alın generalin kesin emridir

-emredersiniz komutanım

Şahan timi hazırlanmak için hangara giderken konuşuyorlardı

Barbaros
-komutanım size birşey sorabilir miyim

Kaan
-sanki sorma desem sormayacaksın barbaros

Barbaros
-haklısınız sorma desenizde sorucam.

Bütün tim Barbaros'un dediğine güler.

Barbaros
-komutanım general o kadını neden sağ istedi acaba?

Kaan
-bilmiyorum Barbaros önemli biri olmalı

Barbaros
- anladım komutanım

💫💫💫

Bu sırada Asena kaçmak için plan yapıyordur ve teröristlerin kamptaki başları TEMO'yu öldürmek için askerlere gerçek kimliğini şuan söyleyemeyeceği için terörist gibi onlarla çatışacak tabi ki askerlere ateş etmeyecek ve onlardanda kurşun gelmemesi için saklanmaya çalışacak.

💫💫💫

Tim helikoptere binmişti. Sessiz bir yolculuk sonrası verilen koordinatlara yarım saat uzaklıktaki bir yere indiler buradan sonrasını güvenlik için yürüyerek gideceklerdi.

💫💫💫

Yarım saatlik yürüyüşün ardından tim kampa ulaşmıştı. Şuanda plan yapıyorlardı yarım saat sonra harekete geçeceklerdi.

💫💫💫

Yarım saat geçmişti tim planı uygulamaya başlamıştı bu sırada da Asena Temo'yu öldürmek için yanına gitmeyi planlıyordu ama o sırada çatışma başlamıştı ve Temo kaçıyordu Asena takip edemeyeceğini anlayınca teröristmiş gibi askerlere sıkıyordu tabi ki askerlere gelmeyecek şekilde Asena kaç terörist olduğunu tespit etmek için siper olduğu yerde doğrulunca omuzunda bir acı hissettiğinde vurulduğunu anladı. O sırada askerlerden biri teslim olun çağrısı yaptı zaten 5 kişi kalmışlardı Asena tamam teslim oluyoruz dediğinde bütün teröristler silahlarını attılar tim dikkatli şekilde oldukları yerden çıktılar ve teröristlerin üstünü aradıktan sonra bağladılar.

Asena'dan:

Kolumdan vurulmuştum ve kurşun çıkmamıştı. Askerlerden teslim olun çağrısı geldiğinde tamam teslim oluyoruz dedim. Askerler ben hariç bütün teröristlerin ellerini bağladılar.

Kaan: sen rojda mısın? Dedi.

Asena: evet dedim

Tim komutanı olduğunu anladığım adam uydu telefondan komutanını aradı ve komutanım kadını aldık dedi.
Daha sonra timine döndü ve geri dönüyoruz dedi.

Helikopterden indiğimizde ne kadar özlediğimi fark ettim. Kutalmış paşa bekliyordu. Önüne gittiğimizde tim komutanı bilgi verdi. Ve bakışlar bana döndü...

ASENA/ ARA VERİLDİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin