BÖLÜM 15

771 51 14
                                    

Arkadaşlar bölüm kısa oldu ve gecikti kusura bakmayın  sınav haftası yaklaşıyor ve ben derslerden zaman bulamıyorum. Sınavlardan sonra daha düzenli bölüm atmaya çalışacağım.

İYİ OKUMALAR🥰

Çatışma bittikten sonra tim etrafı kolaçan etmeye başlamışlardı. Asena'nın aralarında olmadığını ilk anlayan Yağız olmuştu. Tim bir yandan etrafı kolaçan ederken bir yandan da Asena'ya bakınıyorlardı. Yağız az ötede Asena'nın bir yere odaklanmış bir şekilde dikildiğini gördüğünde oraya adımlamaya başladı. Asena'nın hâlâ orada dikildiğini fark edip ona seslendi. Yağız'ın seslenişinden dolayı timin bakışları da o tarafa dönmüştü. Bir kaç metre sonra Yağız'ın görüş alanına Asena'nın karşısında duran Özgür (bilmeyenler için Asena'nın abisi) girdi. Yağız bir yandan şaşkınlıkla bir yandan da kızgınlıkla Özgür'e bakıyordu. Onunla anlaşma yapmışlardı. Bu operasyon Asena'ya görünmeden bitecekti. Yağız, bakışlarını Özgür'den çekip Asena'ya çevirdi. Asena'nın ne tepki vereceğini kestiremiyordu. Yağız öylece orada dururken Özgür'ün arkasındaki hareketlilik dikkatini çekti. Özgür'e silahını tutan bir terörist ve silahından çıkan kurşun, Asena'nın o tarafa doğru koşması, ardından o kurşunun ona isabet etmesi... Her şey göz açıp kapayana kadar sürmüştü. Yağız'ı ise kendine getiren timin o tarafa koşması idi. Yağız kendine gelerek koşar adımlarla Asena'nın yanına gitti. Yağız Asena'nın yanına vardığında Barbaros çoktan ilk yardıma başlamıştı. Yağız gözlerinin dolmasını engel olamayarak Asena'nın yanına dizlerinin üzerine düştü. Özgür ise hâlâ şoktaydı. Asena kendisini nasıl görmüştü, o kurşun kendisine değil de nasıl Asena'ya isabet etmişti. Hâlâ kafası almıyordu. Barbaros kan kaybını önlemeye çalışırken tim telsizlerle helikopterin acil gelmesini duyuruyorlardı. Bütün tim kardeşleri bildiği kişinin etrafında toplanmış, yapabildikleri tüm yardımları yapıyor ve içlerinden Asena'nın kendilerini bırakmaması için dualar ediyorlardı.

Hastane de...

Bütün herkes Asena'nın ameliyattan çıkmasını bekliyordu. Albay Mert, abileri, tim... herkes perişan olmuştu. Turan Özgür'e sinirle bakıyordu. Böyle planlamamışlardı. Özgür ise yıllardır görmediği kardeşine kavuşmasının böyle olmasının ağırlığıyla duruyordu. Albay Mert ise hem yıllardır görmediği oğluna kavuşmasını sevincini yaşıyor hem de kızının bu halde olmasının üzüntüsünü yaşıyordu. Turan'ada sinirliydi. Kardeşini ona emanet etmişti. Yaklaşık 4 saatin ardından ameliyatın kapısı açılıp içeriden apar topar çıkan hemşireler görünmüştü. Yağız hemşirelerden birini durdurdu.

Yağız: Neler oluyor Asena ne zaman çıkacak?

Hemşire: Beyefendi lütfen doktoru bekleyin, o size gerekli açıklamayı yapacaktır. Bırakında işimizi zorlaştırmayın.

Yağız dahil oradaki herkes hayal kırıklığıyla yerlerine oturdu...

ASENA/ ARA VERİLDİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin