Saat 4 olmuştu tim hazırlanmış helikopterin gelmesini bekliyordu. Helikopter onları Şırnak Cudi dağında bir bölgeye indirecekti oradan sonrasına yürüyerek devam edeceklerdi. Helikopter geldiğinde sırayla helikoptere binip yerleştiler. Sessiz bir yolculuk olduğu söylenilemezdi çünkü Barbaros'un olduğu bir ortamda sessizlik olması imkansızdı sadece o da değil Barbaros'un Kaan ve Asena'ya imalı bakışlar atmasıda vardı. Asena dayanamayarak sordu.
Asena: Barbaros hayırdır bize bakıp bakıp sırıtıyorsun noldu
Barbaros: Hiçç yok bişey komutanım
Kaan: Önüne dön o zaman Barbaros
***
Helikopter timi Cudi dağındaki bölgeye bırakmıştı. Buradan sonrasını yürüyerek devam edeceklerdi. Önden öncü tim olarak Asena, Ateş ve Bora gidiyordu. Kampa ulaştıklarında konuşlandılar ve Kaan'dan gelecek emri beklemeye başladılar. Timin keskin nişancılığını Asena yapıyordu.
Kaan: Nişancı tam olarak nereye konuşlandın.
Asena: Bence bunu kimsenin bilmesine gerek yok komutanım bilirse ben iyi bir keskin nişancı değilim demektir.
Kaan: Tim nişancının atışıyla başlıyoruz Temo saat 3 yönünde gözden kaçırmayın. Birde sağ olarak istiyorum.
Tim: Emredersiniz komutanım
Kaan: Gerizekalılar bağırmayın lan kulak buda ne diye bağırıyonuz
Tim kıkırdadı
Tim: Emredersiniz komutanım
Kaan: Allah'ım sabır ver neyse tim yaralı ve şehit istemiyorum dikkatli olun hadi gazamız mübarek olsun.
Tim Asena'nın atışıyla çatışmaya başlamıştı Asena gerekmedikçe yerini belli etmemek için ateş etmiyordu hem Temo'yu gözden kaçırmamaya çalışıyor hemde timi gözetliyordu. Yavaş yavaş silah sesleri azalıyordu yarım saat sonra tamamen kesilmişti teröristlerin çoğu ölmüştü geri kalanlarsa teslim olmuştu. O sırada Asena Temo'nun kaçmaya çalıştığını fark etti.
Asena: Komutanım Temo kaçıyor. Peşinden gidiyorum ben
Asena Kaan'ın cevabını beklemeden yerinden kalkmış ve çoktan Temo'nun peşinden koşmaya başlamıştı.
Kaan: Asena dur tek gitme Asena dur dedim.
Asena Kaan'ı dinlemeden Temo'nun peşinden koşuyordu. Birsüre sonra Temo'ya yetişmişti daha fazla uzaklaşmasına izin vermeden bacağına nişan alıp sıkmıştı.
Asena: Nereye lan orospu çocuğu gel buraya gel gel şerefsiz ama nereye gidiyosun öyle daha karpuz kesicektik cık cık cık
Asena Temo'yu tuttuğu gibi kafa atmıştı
Temo: Ayıp oluyor ama senin gibi güzel bir kıza hiç böyle küfürler yakışıyor mu?
Asena: Kes lan şerefsiz
O sırada Kaan Asena ve Temo'nun yanına gelmişti
Temo: Vayy Börü de buradaymış
Kaan: Ooo Temo ne oldu sana böyle dişi kurt mu çarptı sana oyy oyy kıyamam şerefsiz
Temo: Bak aklıma ne geldi Binbaşı Özgür'ün cenazesinde çok ağladın mı?
Asena duyduğu isimle dişlerini sıkmıştı Temo'yu öldüresiye dövmemek için kendini zor tutuyordu.
Temo: Onu ben öldürdüm Asena gözümü bile kırpmadım öldürürken acı çekerek öldü o
Asena: Kes sesini
Diye bağırdı Asena ve aniden Temo'nun üstüne atlayıp yumruklamaya başladı. Kaan hala neler olduğunu anlamaya çalışıyordu kendine geldiğinde Asena'yı Temo'nun üstünden güçlükle çekti. Temo'nun yüzü kandan görünmez haldeydi...
Bölüm çok kısa oldu biliyorum bir sonraki bölümde telafi edeceğim.
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.
İnstagram= asena_wattpad06