Travis

5.7K 356 13
                                    

< Spuneti-va parerea in legatura cu intrebarea de la final..>

                        ^*^ Capitol needitat^*^ 

                Travis povesteste:


Imediat ce recunosc prezenta lui Aiden, ma intorc si pornesc spre el cu miscari lente. Sunt constient de hainele mele pline de sange, cum , deastfel imi este si fata, dar nu strica sa ma joc putin cu sentimentele celor care il insotesc pe amicul meu varcolac.

-Aiden, prietene, credeam ca te-ai obisnuit cu mine si comportamentul meu?_ intreb prefacandu-ma jignit dupa ce-i observ gestul de a stramba din nas.

-Mda, chiar a devenit ceva normal sa te gasesc cu cel putin un corp neinsufletit in preajma ta. Nu e ca si cum fiecare persoana are comportamentul si placerile tale sadice, nu-i asa?_ raspunde sarcastic.

-O spui de parca nu m-ai cunoaste. Oricum, sa revenim la ale noastre, ei cine sunt?_ cer sa aflu in timp ce-i privesc cu seriozitate pe cei trei din spatele lui Aiden.

-El,* si arata spre blond*, este beta-ul meu, Mark,* apoi face semn spre un brunet* ,numele lui e Derek, alpha-ul haitei Redmoon, impreuna cu beta-ul lui Justin. Ei vor fi cei ce se vor asigura ca totul decurge conform planului.

-Daca tu consideri ca sunt de incredere, atunci nu am nimic de obiectat, dar daca fac si o singura greseala, vor lua locul celui ce se ''relaxeaza'' acum pe podea. Cum totul e stabilit, mai trebuie sa aflu ceva? 

Ii observ cum privesc la podea si inghit in sec.

-Aaaa, ar mai fi ceva....*spune Derek agitandu-se*, trebuia sa fie prezenta inca o persoana.

-Si?_ intreb ridicand o spranceana.

-A disparut.

Ma incrunt din cauza cuvintelor spuse de data asta de Aiden si astept sa continue.

-In urma cu cateva ore ne-a chemat in padure. Acolo nu am gasit nimic in afara de corpul unui vampir...

In urma celor spuse, simt cum furia ma acapareaza, iar ochii mi se inrosesc.

-Cine a indraznit sa-mi incalce ordinele?_ strig cu o voce groasa, ce semana mai mult cu un marait,  apoi dau cu pumnul in birou, acesta rupandu-se in doua.

Stiind, probabil ce va urma, Aiden incearca sa ma opreasca, imobilizandu-ma. Situatia nu e pentru mult timp in favoarea lui, eu fiind cu mult mai puternic decat el, astfel reusind sa-l arunc in perete, dar fara sa-l ranesc.

-Linisteste-te! Niciun vampir normal n-a pasit pe teritoriul meu, era la fel ca celelalte creaturi care ne-au atacat in ultimele luni...

-Ce ati facut dupa?_ spun recapatandu-mi controlul.

-Banuim ca ar fi fost mai multi prezenti, din moment ce n-am mai gasit urme.

-Ei bine, ar fi inteligent din partea persoanei in care aveti incredere, ce, dupa parerea mea probabil a fost capturata sa-si tina gura, altfel isi va dori sa nu se fi nascut!_ ii amenint pe toti.

Si ma voi tine de cuvant. Nu am de gand sa risc siguranta supusilor mei. In calitate de rege am anumite responsabilitati. Si datorita acelor ciudatenii cadavrice, atat vampirii cat si varcolacii sunt in pericol.

Inainte de a face vreo miscare am studiat cu atentie comportamentul lor. Am descoperit ca n-au fost asa inainte, ceva le-a determinat aceasta schimbare si cu siguranta o va face in continuare.

______________________

Yey! In sfarsit am reusit sa postez un alt capitol, ce-i drept, cam plictisitor, dar sper sa ma revansez in urmatoarea parte.

Oricum, m-am gandit ca la fiecare capitol  sa pun si o intrebare, iar cine se apropie de adevar va primi dedicatie la next.

Ok. Intrebarea e:

                Ce credeti ca s-a intamplat cu Selyna?

P.S: Persoana de care vorbeau Trevis, regele vampirilor, si Aiden era Selyna.

P.P.S: Lectura placuta si va astept raspunsurile!

              

Din alta lumeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum