Selamlar size 😚 Geç olsun güç olmasın modunda geri geldim. Arkiler durumlar karışık olmasa sürekli buradayım aslında ama özel hayatı çok karışık birisi olaraktan geri kalıyorum birazcık. Bu bölümde düz yazı ve smutumsu bir şeyler olacak (kendimi boğmak istiyorum anladınız siz nedenini) :) Smutu neden beğeniyorlar anlamıyorum ama neyse yazalım bakalım. Düz yazı bölümleri yazmak hoşuma gidiyor umarım sizde beğeniyorsunuzdur???
Writer's pov
"Taehyung ben sıkıldım ya. Bu papyonda çok rahatsız edici."
Taehyung geldiklerinden beri yerinde rahat durmayan sevgilisine baygın bir bakış atıp masanın altından bacağını sıktı.
"Biraz daha dayansan ölmezsin Kook. Hem baban konuşma yapmak üzere, ondan sonra ayrılırız buradan."
Taehyung yuvarlak masanın etrafına doluşan arkadaşlarıyla sohbet etmeye dönerken eliyle boydan boya yavaşça Jungkook'un bacağını okşuyordu.
Jungkook gözlerini devirerek yanında oturan Yugyeom'a dönüp onunla konuşmaya başladı. Bir süre sonra Taehyung'un elini daha yakın hissetmeye başladığında yutkunarak aşağıya baktı. Onun aksine Taehyung doğal bir şeymiş gibi yaptığı şeye devam ediyor ama asla ona doğru dönmüyordu.
Jungkook ufaktan bir şeylerin havalanmaya başladığını hissedince gerilerek masadaki su bardağını kafasına dikti. Soğuk soğuk terlemeye başladığında Yugyeom'un da dikkatini çekmişti. Ona ne olduğunu sorduğunda kasıklarında duran ele bir bakış atarak büyükçe yutkundu.
"Gyeom sanırım lavobaya gitsem iyi olacak."
Jungkook ayağa kalktığında Taehyung'da masadakilere tuvalate gittiklerini söyledi ve elinden tutarak onunla beraber tuvaletlerin olduğu yere doğru yürümeye başladı.
Kalabalığın içinden sıyrılıp kattaki tuvalet kısmına gelene kadar Jungkook'un yüzü daha kırmızı kesilmişti. Sırtından aşağıya damla damla akan soğuk terler onu rahatsız ediyordu fazlaca.
Tuvalete girdiklerinde zorlanmış suratına karşı sinirli ifadesiyle hesap sormaya başladı.
"Ne sikim yaptığını sanıyorsun sen Taehyung?"
Taehyung ona yaklaşarak Jungkook'u mermer tezgah ile kendi arasına sıkıştırdı. Yüz ifadesi kendinden oldukça emin, tek kaşı ise havada bir şekilde sevgilisine bakıyordu.
"İntikam Jeon, bugünün intikamını alıyorum senden."
Jungkook dudaklarına konuştukça değen diğer dolgun dudaklarla titredi. Taehyung'un yaydığı dominant hava için şuan o kadar itaatkar hissediyordu ki dizlerinin üzerine çök dese anında yapardı bunu. Belki de demesine gerek bile kalmazdı.