Evet gözümüz gönlümüz açıldı bi' değil mi? San, benim küçük çilekli kekim :') Geç geldiğim için üzgünüm. Ama tabletten yazmaya çalışmak adeta ölüm gibi hevesimi kaçırıyor.
Lila'dan not: Hep biraz dinlenmek için uyukladığım anlarda deprem oluyor bir gün kalpten gidicem galiba.
Lila'dan not 2: Stay Gold sen çok güzelsin annecim.. Fake Love x Spring Day gibi..
Writer's Pov
Sabahın erken bir saatinde yan bir şekilde yatağında uzanmış, kıvırcıklaşan saçlarıyla yatağını süsleyen sevgilisini izliyordu Taehyung.
Son zamanlarda neredeyse beraber yaşar bir hale gelmişlerdi. Çoğu zaman Jungkook onlarda olsada o'da onlarda kalıyordu.
Yaklaşık yarım saat önce kahvaltıyı hazırlamış, Jungkook'u uyandırmak için odalarına çıkmıştı ama kıyamamıştı ona. Şu sıralar fazla hareketli kişiliği sekteye uğramış gibiydi. Bir problemi olduğunu hissediyordu fakat o anlatmadan ne olduğunu sormakta istemiyordu. İlişkileriyle bir alakasının olmadığının farkındaydı. Onlar her zaman ki gibiydi işte. Önce birbirleriyle uğraşıyor gecenin sonunda ise aynı yatakta birbirlerine sarılarak uyuyorlardı.
Düşünceli bir şekilde Jungkook'un saçlarını okşayamaya başladı Taehyung. En çok bu doğal halini seviyordu. Dalgalanmış saçlarına parmaklarını dolayarak düşüncelere dalmışken uyanan Jungkook'u fark etmemişti.
"Günaydın."
Yeni uyandığı için sesi derin geliyordu Jungkook'un. İçeriye vuran ışıkla gözlerini kısmış, kirpiklerinin altından birkaç santim yukarısında olan sevgilisine bakıyordu. Taehyung kokusunu içine çekip saçlarından öptü onu.
"Günaydın sevgilim, ben mi uyandırdım?"
Jungkook ona sırnaşarak kolunu beline sardı.
"Birazcık öyle ama sorun yok."
Taehyung göğsündeki sevgilisinin saçlarını okşamaya devam etti.
"Kahvaltı hazır inmek ister misin şimdi?"
Jungkook esneyerek kafasını salladı.
"Ne ara hazırladın ki?"
Jungkook'un bu uysal tavırlarını çok seviyordu Taehyung. Özellikle sabah uyandığı ilk anlarda kedi gibi ona sokulması.. İşte buna gerçekten bayılıyordu.
"Oldu biraz. Sadece seni uyandırmaya kıyamadım."
Jungkook üzerindeki alışık olmadığı sevgi yüklü tavırla biraz onunla uğraşmaya başladı. Önce bileklerini iç kısmına bastırdı dudaklarını, sonra ise yüzünde en sevdiği noktalara. Dakikalarını verdi bunun için.