7. díl

6 1 0
                                    

Zhluboka vydechnu, vezmu za kliku a vstoupím do kavárny Forever young. Rozhlédnu se po přeplněném místě a přesto Beth spatřím. Nadhodím úsměv a vydám se k ní.
 ,,Ahoj," pozdravím jí s úsměvem a zasednu na židli, která je u stolečku pro dva.
 ,,Ahoj Roxy," odpoví mi na pozdrav ve kterém vycítím, že se jí něco nelíbí.
 ,,Čekáš dlouho?" zeptám se, když si odkládám věci, aby řeč nestála.
 ,,Teď jsem přišla."
 ,,A už máš objednáno?" zajímám se dál, když usedám.
 ,,Čekám na tebe," usměje se na mě a položí přede mě nabídku pití a zákusků. Oplatím úsměv a zadívám se do spisu.
 Do chvíle mám vybráno. Horká čokoláda a zákusek pod názvem Sladké překvapení .
 ,,Budeš se ještě dnes stavovat v práci?" pokračuje Beth v zatím upjaté konverzaci. Smutně se na ni zadívám. Nechápu, jak jsem mohla dopustit, aby se tohle stalo.
 ,,Mám tam ještě materiály, které si potřebuju vyzvednout, takže tě půjdu na směnu vyprovodit. Jestli budeš chtít, samozřejmě," nabídnu jí.
 ,,Ráda," zaraduje se a zadívá se na mě. ,,Je to neskutečně dlouho co jsme spolu takhle někde byly." Pokývám hlavou na souhlas a rozhodnu se jako první prolomit ledy.
 ,,Vážně jsem to s prácí přeháněla," uznám.
 ,,To ano," souhlasí. ,,Ale ani já se nechovala jako správná kamarádka - děkujeme - , protože prostě...takhle jsem se neměla zachovat. Ty víš jak moc mě štve, že u Cosmo pracuju jako recepční, ale... jak jsem viděla, že ti daly ten rozhovor s Harrym a ty ses s ním začala tak kamarádit, tak jsem žárlila. Promiň."
 ,,To já se omlouvám, že jsem neměla čas," pronesu s vlídným úsměvem. ,,Ale uvidíš, že přece jen budeš pro Cosmo psát."
 ,,O tom už pochybuju," usměje se na mě.
 ,,Nepochybuj. Nějak to zařídím," zazubím se. ,,Teď mám díky Harrymu vliv."
 ,,Všimla jsem si," kýve s úsměvem Beth na souhlas. ,,Jak se to vlastně stalo?"
 ,,Co máš na mysli?"
 ,,To přátelství mezi vámi."
 ,,Ani nevím," usměju se při vzpomínce na toho kudrnáče. ,,Prostě jsme si padli do oka."
 ,,A co na to Ian?" Pokrčím rameny.
 ,,Nijak se k tomu nevyjadřuje," odpovím jí a usrknu trochu té horké čokolády.
 ,,Není ti to divné?" nadzvedne má kámoška obočí, která zná Iana pomalu tak dlouho jako já. ,,Já být kluk tak šílím. Moje přítelkyně se schází se světově známým člověkem? Byla bych jak čertík v krabičce pokaždé kdybych tě  sním viděla."
 ,,To přeháníš," mávnu rukou. "Ian je s Harrym v pohodě."
 ,,Já ti nevím Roxy. Buď to je Ianovi šumafuk anebo si to ještě neuvědomil."
 ,,Prosimtě," zaháním její myšlenky. ,,Je pravda, že je divné, že se o něm skoro nezmiňuje, ale tak jde alespoň vidět, jak naší lásce věří."
 ,,Jen aby," svraští Beth čelo. ,,Můžu se k vám někdy stavit?"
 ,,Klidně," usměju se. ,,Budu ráda."
 ,,Tak zařiď aby u vás byl i Ian...omrknu situaci," pronese Beth a udělá její typický škleb, který mě dostane k té myšlence, že tu vážně sedím se svou nejlepší kamarádkou. Pořád jí je.
 Následně se pak spolu po zaplacení zvedneme a vydáme se k mému autu do kterého nasedneme a odjedeme před budovu Cosmo. Jen co zaparkuji a s Beth dojdu dovnitř, kde se rozloučíme a já zamířím ke svému stolu, tak narazím na pana Brenda.
 ,,Dobrý den," pozdravím ho a svůj zrak obrátím ke složce, která se nachází na mém stole a já bohužel nevím v jaké části.
 ,,Roxy!" vybafne na mě nadšeně. ,,Jsem tak šťastný, že tě vidím!" Nazdvihnu obočí.
 ,,Vážně?"
,,Tebe mi seslalo samo nebe! Potřebuju na zítra článek a ty jsi jediná, kdo mi s tím může pomoci!"
,,Jak jediná?" ptám se ho.
 ,,Dokážeš to za den. Přesně tak jako jsi zvládla přípravu na Harryho Stylese."
 ,,To jsem ale pracovala od zadání do rozhovoru. Celou noc," podotknu. ,,Nerada bych to tak v krátké době opakovala."
 ,,Ale no tak Roxy..."
 ,,Dnes mám už jiné plány, které nejdou zrušit," pokusím se mu to vyvrátit.
 S Ianem jsme si dohodli po dlouhé době společné odpoledne, tak ho nechci rušit. Nechci a nemůžu. Tolikrát nám kvůli mé práci tolik věcí nevyšlo. Nemůžu mu to zase udělat. Nemůžu to udělat sobě.
 ,,Ale co budu dělat?" svalí se šéf na mou židli. Usměju se. Je jasné koho nabídnu.
 ,,Zkuste Annabeth."
 ,,To je..?"
 ,,Recepční," odpovím mu. ,,Zrovna teď má službu a mohla by to u toho udělat."
 ,,Kdo kdy viděl aby recepční, tak prestižního časopisu psala články...?" nechápe mě.
 ,,S Beth jsme vystudovaly tu samou školu. Měla by vědět vše co vím já," zkouším smlouvat. ,,Dejte jí to napsat a já zítra přijdu dřív abych se na její práci mohla podívat a popřípadě poupravit nedostatky." Kendal se zamyslí.
 ,,V 6.30 v mé kanceláři," oznámí mi. ,,A pokud ten článek padne, bereš za to zodpovědnost."
 ,,Jistě," kývám na souhlas.
 ,,Věřím ti Roxy, tak doufám, že se nezklamu."
 ,,Nebojte... Beth vás na druhý pokus překvapí," pronesu rozhodně a vítězně do ruky uchopím hledanou složku.

Osud nezměníš [One direction FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat