,,Roxy, článek předčil moje očekávání!" přižene se k mému stolu Alex jako velká voda. ,,Už jde s ostatním do tisku. Výborná práce! Tu recenzi máš geniálně propojenou s vlastními názory a ještě k tomu se do toho čtenář může krásně vcítit, jako by tam byl! Jsem nadšený...jak jsem říkal, tak to je výborná práce!"
,,Děkuju," usměju se na Alexe a odložím tužku. ,,Vážím si takové reakce."
,,A já se těším na reakce čtenářů. Myslím, že by jsi mohla dělat i články na toto zaměření. Seženu V.I.P. lístek na Katy Perry, půjdeš tam, užiješ si koncert, napíšeš recenzi a vydáme jí."
,,Nechci nějak odporovat a nebo odmítat - jsem samozřejmě šťastná za tento zážitek s další zkušeností a možností něco opět napsat- , ale na recenze tu máme vlastní oddělení," připomenu mu s úsměvem.
,,To sice ano, ale proč nevyužít talent?" usměje se Alex a přiveze si ke mě židli. ,,K tomu ty jsi člověk u kterého se dá spojit hezké s užitečným." Zamračím se.
,,Jak to myslíš? Pro každého by to bylo rozhodně hezké a užitečné," diskutuji.
,,Ty si to zasloužíš Rox. Jsi nejlepší zaměstnanec!" řekne mi Alex poklonu. ,,Nikdy tu nebyl někdo kdo by usilovně pracoval od rána do večera. Ty jsi taková dlouhou dobu byla, že celé vedení Cosmo nechápalo. V poslední době jsi začala dodržovat pracovní dobu jako každý tady a to s tím, že tvé pracovní nasazení je úplně stejně báječné jako předtím a možná i lepší. V tomhle jde vidět, jak ses zlepšila. K tomu, sama se pohybuješ mezi slavnými, takže víš jak to chodí a dokonce se s pár i osobně znáš, což je úžasné."
,,Já ale nebudu psát co mi soukromně řeknou... nejsme žádný bulvár!" hájím se.
,,To vím a ctí tě to. Někteří na tvém místě by přešli hned."
,,Jsou to mí kamarádi, já bych jim to neudělala."
,,Proto si zasloužíš mít tady takové postavení, Roxy. Můžu tě tedy na ten článek dát?" zeptá se mě Alex nakonec s psíma očima. Povzdychnu si.
Byla bych hloupá kdybych odmítla.
,,Dobře," kývnu na souhlas.
,Výborně, ty naše hvězdo," usměje se na mě Alex a postaví se.
,,Žádná hvězda nejsem," řeknu mu.
,,To bych netvrdil. V módních časopisech už hodnotí tvůj styl a bulváry tvůj vztah s Harrym."
,,To ze mě ale nedělá hvězdu," pronesu a vezmu do ruky tužku abych mohla pokračovat v práci. ,,Slavní jsou ti co dokázali něco pro svět anebo mu něco dali, ne ti, kdo o slavných píší."
ČTEŠ
Osud nezměníš [One direction FF]
FanfictionOna. Láska. Práce. Rodina. Co si vybere? → TRAILER ... https://www.youtube.com/watch?v=g2QPoOz_kKo