,,Ahoj Iane," pozdravím svého přítele polibkem před parkem.
,,Ahoj zlato," usměje se. ,,Tak jak si se včera s Harrym měla?" Zadívám se na něj.
Tohohle jsem se bála nejvíce. Věděla jsem, že rozhovor na téma 'já a Harry v klubu' přijde, ale že hned po pozdravu... to jsem neočekávala.
,,Bylo to...dobré," polknu.
,,Tak to je dobře," usměje se.
,,A jak si se měl?" pokusím se o změnu tématu.
,,Dobře. Byl jsem doma a koukal jsem na filmy," odpoví mi.
,,Já... musím se ti omluvit. Je mi to blbé, že teď trávím tolik času s Harrym."
,,Nemusíš se omlouvat," odpoví mi. ,,Mě to nevadí. Stačí mi, že se vidíme v noci." Zamračím se.
Tohle není Ian, kterého miluju. Ten Ian co jsem ho milovala vypadá jinak. Choval se jinak. Jak se mnou v noci? V noci když jsme spolu, tak děláme jen jednu věc... Harry měl včera pravdu. Říkal mi ať otevřu oči a podívám se kdo okolo mě je. Beth je ještě silnější osoba než jsem si myslela a Ian není ten za kterého jsem ho považovala. Žárlí? Přestal mě mít rád? Přestala jsem snad mít ráda já jeho?
,,Iane..." oslovím ho, zastavím se a pustím jeho ruku.
,,Co?" vybafne.
,,Co to s tebou je?"
,,Jak to myslíš?" nadzvedne obočí.
,,Nejsi ten Ian do kterého jsem se zamilovala," zopakuji mu. ,,Změnil jsi se."
,,Ty mi máš co říkat!" založí si ruce na prsou. ,,To ty jsi se změnila. Jen já se tu chovám tak jako se chovám celý náš vztah." Zamrazí mě.
Byl snad jen náš vztah jeho utěšení? Zaslepila mě moje láska k němu, tak že jsem neviděla jak se ke mě chová?
,,Ano, změnila jsem se," odpovím mu. ,,Otevřela jsem totiž oči a vidím jaký jsi!"
,,Tak mi to řekni jaký jsem," pronese a nakloní se ke mě.
,,Poslední dobou se ke mě chováš jak ke kusu hadru. Vrátím se z práce, ty se se mnou chceš jen vyspat a pak konec!" začnu na něj pomalu křičet. "Kdo ví s kým jsi ještě spal za dobu našeho vztahu." Ianovi zkamení tvář.
,,Za to může Styles, že?"
,,Ne, Harry za nic nemůže. Vidíš snad jak se chováš?"
"Děláš si ze mě srandu?" rozesměje se. "Než přišel Styles tak jsi byla normální. Pracovala jsi a milovala jsi mě. Teď máš v hlavě vymleto."
"Tak když si o mě tohle myslíš, tak na to mám jediné - my dva jsme spolu skončili. Zítra si vyzvednu věci."
"To myslíš vážně?" Ianovi oči jsou plné vzteku.
"Ano. Myslím, že jsem se vyjádřila dost výstižně," odseknu a bez ničeho dalšího se otočím a vydám se ke svému autu.
Za zády ale slyším Ianův hlas: "Stejně se vrátíš, až si uvědomíš, že Styles je děvkař a jen tě využívá!
ČTEŠ
Osud nezměníš [One direction FF]
FanfictionOna. Láska. Práce. Rodina. Co si vybere? → TRAILER ... https://www.youtube.com/watch?v=g2QPoOz_kKo