bölüm şarkısı: melodrama - lorde
sizden ufak bir ricam var, lütfen bolca yorum yapar mısınız 💞Bulutlar tuhaf şekillere girmişti ve Roseanne kalabalıktan rahatsız olduğu için kendini müziğe vermişti. Her doğum gününde olduğu gibi kalp şeklinde bulutların peşinde gökyüzüne göz gezdiriyor ve bir yandan da şarkıya eşlik ediyordu. Oysaki Jennie, Chanyeolların grubunun sahneye çıkacağını söylediğinde, Roseanne çok şaşırmış ve utancından kendini doğum günü boyunca en yakın tuvalet kabinine kilitlemeye karar vermişti, sonra bundan caymış ve doğruca yiyecek barına gidip bir tabak dolusu çikolata topunu midesine indirmeye başlamıştı. Tuhaftı, kader gerçekten tuhaftı. Bir yandan korkuyor bir yandan heyecanlanıyor ve bir yandan da eğleniyordu. Yine de her şey ona oldukça tuhaf gözüküyordu.
Doğum günü kızı olmasının verdiği ışıltılı hisle bütün spot ışıkları kendi üzerindeymiş gibi hissediyordu. Kafe fazla kalabalık ve büyük değildi bu yüzden kim var kim yok rahatça görebiliyordu. Gelenlerin yaklaşık beş tanesi ile arkadaştı. Diğerlerini ortam kalabalık olsun diye Jennie çağırmıştı. Çoğu Nowhere Boys için gelmiş olan bu liseli çocuklar, kafeye girdikleri gibi Roseanne'in eline hediyelerini tutuşturmuş ve koşarak bedava yiyeceklerin tadını çıkarıp gecenin ilerleyen saatlerinde ortaya çıkacak grubu beklemeye başlamıştı. Roseanne her ne kadar onlar gibi heyecanlı olsa da bu hareketleri oldukça gülünç bulmuştu çünkü gelen insanların büyük bir kısmı doğum günü kızının Jennie olduğunu sanıyorlardı - bazıları bunun bir okul sonrası parti olduğunu bile düşünmüştü - . Misafirleri karşılayan kedi gözlü kıza sarılıyor, onu tebrik ediyor ve hediyeleri veriyorlardı. Anlaşılan kimse geldikleri doğum gününün kime ait olduğunu pek önemsemiyordu, Rose buna alışkındı, kimsenin önemsemesine ihtiyacı yoktu.
Nihayet saat dokuz olduğunda heyecan daha da arttı. Gideon çoktan sahneye enstrümanları kurmayı bitirmişti ve grup, bir iki ses sistemi kontrol provası yapıyordu. Kızların büyük bir çoğunluğu Henry ve Chanyeol'ü izliyor ve onlara öpücük atmaya çalışıyordu, bir yandan da onlara yakın olacak bir şekilde yer bulmak için birbirlerini itiyorlardı. Rose ise çoktan içecek bardaki tüm limonlu sodaları içmişti, Henry Inez'i görmek için etrafa bakınırken bir tanesini daha kafasına dikti. "Ne yapıyorsun? Bu kadar çok içersen kusarsın!" diye azarladı Inez, yakın arkadaşını. Oysaki Rose Jennie'ye bakarak gülmüş ve bu sefer de bardağına şeftali suyu doldurmaya karar vermişti. Onun uyarması gereken kişi Jen, içkili olmayan bu partiye kaçak şarap sokup bizi vişne suyu diye keklemeye çalışıyor çünkü diye düşünmeden edemedi.
Sahneden "Canyonmoon sakinleri, bizler sizi olmayan ülkeye götürmeye gelmiş Nowhere Boys. Bu gece çok özel birinin doğum gününü kutluyoruz, kendisi Roseanne Park! Herkesten onun için alkış alabilir miyiz?" diye bir ses gelince bütün ışıklar kesildi ve Roseanne kendini baygınlık geçirecekmiş gibi hissetti. Şimdiden kendisi hakkında fısıldayan insanları duyabiliyor ve söyledikleri şeylerden hiç hoşnut olmuyordu. Birkaç dakikalık bir gecikme sonrası bir iki spot ışığı tam tepesinde patlayınca ve Roseanne güneş yutmuş gibi aydınlanınca da etrafı net görebilmek için gözlerini kısmak zorunda kaldı. İnsanların çoğu ona çarpılmış bir yüz ifadesi ile bakıyor ve bir yandan da şaşkınlıklarını gizleyemiyorlardı. Doğum günü kime ait bilenler daha sevimli tavırlar sergilemişlerdi ama Nowhere Boys için gelenlerle, doğum günü Jennie'nin sananlar çoktan konuşmaya başlamışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✓ PALE NIGHT ☆ chanrosé, #winterfest2020
FanfictionTAMAMLANDI + 🍁🥂❯ !!kayıplara karışmış bir pazartesi kış henüz geldiğinde, gökyüzünü yeniden boyayacağız birlikte,, ♯🦋;; chanrose, jenkai, winterfest2020 winner!! ♯🍄;; chanrose, wi...