Legfrissebb híreink. Amatör csillagászok egy csoportja csodálatos természeti jelenséget kaptak lencsevégre. A hold ragyogó ezüstös árnyalatot vett fel. shiningocean ezüst hold című könyvéről lesz szó. (technikai okok miatt egy nap késéssel)
Egy fiatal pár beszélget a telihold egyszer csak egy nagy felhő eltakarja a holdat.
Fiú: A szépséged elhomályosítja a holdat!
Pár évvel később ugyanaz a pár, kinn a teraszon, de most nem beszélgetnek. Egyszercsak a holdat eltakarja egy felhő.
Nő: Nézd csak, valami eltakarta a holdat!
Férj: Hát nem látod, te szerencsétlen? Mindjárt esni fog!Harry Potter rajongóknak ajánlott könyv.
Ellison végre felszálhatott a Roxfordba tartó vonatra, ami csodával határos módon nem késett 11 órát. Bele is botlott kettő idegen fiúba.
Harry: Mióta rosszul látok, álladóan három szemüveget hordok magamnál. Egyet, amivel közelre látok, és egy másikat, amivel meg távolra.
Ellison: És a harmadik?
Harry: Azzal keresem meg az első kettőt.
Megjegyzés: Kicsit rövidek a mondatok.Na, a lány megkapta a teszleksüveget, szerencsére még megy is a szeme színéhez.
Megjegyzés: Erre a jelentre igaz a mondás, hogy senki nem tehet róla, hova születik.Mindenkiről megmondja hova való, akárkiről.
Ez a kalap mindent tud.
Kibújt a szög a zsákból Hermione elárulta miért utálja az aranyvérű diákot.
Megjegyzés: Elmosodtak az ellentétek.shiningocean a történetet jól kidolgoztad, első fejezetben fordul elő többször is, hogy sok helyre tettél pontot. Sokkal szebben nézne ki, ha kicsit hosszabb körmondatok lennének az oldalon. A borító és a könyv is igényesen megvan csinálva, és a cselekmény is nagyon érdekes.