Ez a nap más mint a többi mert kettő könyv is a kezem közé került. Író --> pavelhun
Egy pap és a buszsofőr várakoznak a mennyország kapuja előtt.
Szentpéter: Csak egy ember jöhet be. A buszsofőrt választom.
Pap: Miért nem engem?
Szentpéter: Amikor a pap prédikált mindenki aludt, de amikor a sofőr vezetett imádkoztak a buszon.Úgy tudom, hogy a pokol tornácán a hitetlenek vannak, még azok is akik akkor éltek mielőtt Jézus megszületett. Szóval Dante senkinek nem kegyelmez.
Van-e élet a halál után? Hát persze gondoljunk csak Napóleonra, Picassóra, Néróra. Ők mind meghaltak, mi viszont élünk!
Megjegyzés: Az ördögüzés legegyszerűbb módja, hogy venni kell egy mounten biket a démonnak. Youtubon bevált.Ha a pokolnál tartunk....
Hát Lucifer sem csúnya.
-----------------------------------------------------
Itt lenne a másik könyv, ami egy verseskötet.A szélvédő azért nagyobb, mint a visszapillantó tükör, mert az előtted levő út fontosabb, mint amit megtettél.
Érdemes belenézni.
Itt a tavasz még a kocsmából hazatérő Józsi bácsi is virágba borult. Kávéfőző is folyton kotyog, és a TV-ben csak a Mokka megy.
Megjegyzés: Jaj, tavasz a legszebb évszak, reggel a hó esik délután meg süt a nap.Első mű: Ez a könyv magában foglalja az élet és halál közötti vékony határvonalat. A szöveg nagyon költői.
Második mű: Nagyon tetszenek a verseid. Látszik, hogy a saját érzéseidet is beleírtad.
(pavelhun)