dorciiiii könyvéről írok kritikák.
Miénk a világ éljünk a mának! *Értesítés* fizetési felszólítás dégáz. Mondom nincsen holnap.
Szerelmes történet egy kis csavarral. Nem hiányzik ez valahonnan három napja találtam a hullámvasúton.
Cassandra Black kollégiumban él természetesen ott is előfordulnak a Maggie féle buta szépségkirálynők, de Cassa nem könnyű préda. Én érzem úgy hogy, olyan National Geographic beűtése van.
A magányos plázacicákat erős sminkjükről lehet felismerni, párzási időszakban látványosan libegnek a hímegyedek előtt. Természetes ellenségeik az okos emberek, éles rózsaszínre festett karmaival védekeznek.
Mik ki nem derültek még sem volt olyan csúnya Maggie a fiú szerint. Milyen érdekes története van az első csókuknak.
Felejthetetlen történet.
Most jön az a legendás fogadás amikor mindenki élete megváltozik. A döntes a tiéd válasz:
A, Örökké a feleségeddel élsz vagy B.
Schobert Norbert: A, de csak addig amíg vékony marad.dorciiiii a történet jó csak nagyon zavar, hogy sok benne a szóismétlés. Némelyik mondatot túl rövidnek találtam hosszabb jobban kifejtett körmondatok ideálisabb lenne. A trágár szavakat ha lehet melőzd mert a szememnek olyanok voltak mint a tüskék. Maga az elképzelés jó és érdekes ha megfogadod ezt a pár tanácsot még jobb lehetne a könyved.