Kért kritika lesz @CharlotteReaganBlack könyvéről írok véleményt.
Figyelem mielőtt valaki megszeretné a karaktereket ne tegye.
ezmegmi: Szimpatikus nekem a srác. karakter: Milyen szép nap ez a halálra *kipurcan*
A főszereplő lelkileg összetört. Öngyilkos akart lenni ezért biztos tele van a karja vágásnyomokkal.
Ne kérdezétek hogyan csináltam ezt a képet. Biztos nem törtem be hozzá és álmában lefotóztam a karját. Nem, én nem.
Harley nen szeret a múltjáról beszélni de Will szerrtné ha megosztaná vele amikor szóba hozza elkeseredik.
Harley zaklatott. Will próbálja megvigasztalni. A lány meghalgatta pasija szívverését és megálapította, hogy ver a szíve.
Ez csak vicc volt sohasem fogy el a szalonna.
A pár hazament. Will túl kiváncsi volt és addig faggatta a lányt amig nem mesélt a múltjáról.
Lány nem tud meghalni ez csak egy dolgot jelent. Ő egy ZOMBi! Miért nem sportoltam többet hiszen a zombik utálják a gyors ételt. Lány: Nem vagyok az csak nem ittam meg a reggeli kávémat!
Will megtudta az igazságot de nem akadt ki mint a diványrugó teljesen nygodtan ült. Nem is zavarta, hogy a lány elmúlt száz éves.
@CharlotteReaganBlack A történetet imádom! A fogalmazás nagyszerű. Helyesírási hiba nincs. Remélem folytatod a könyvet nagyon érdekes.