Mi lett volna, ha annak idején a Microsoft találja fel a könyvnyomtatást?
Mielőtt kinyitod a könyvet, egy aktiváló kódot kell kérned a Microsofttól.
Megyek a postára. Jónapot csekkelni jöttem. Dolgozó: Micsoda? A wattpadon írták, hogy csekkeld le. Dolgozó: Értem, rossz ablakhoz jött látja ott azt a hosszú sort. Azt amelyik a villamos megállóig tart? Dolgozó: Igen na az melett.
Írigyelek reni kora reggel így nézel ki. reni:
Hmm *szip* Reni nem visszonozza beletaposott a lelkembe.
Reni gólyatáborba megy békát enni meg kerepelni és fél lábon állni. Elrakott egy csomó kólát és egy gitárt is ezzel elriasztod a békákat lányom ki mondta, hogy vigyed.
Gondolhattam volna.
Reni bemutatkozott. Szia én reni vagyo... Random ember: Nem érdekel szaltózz Reni: Oké. Lezavart egy cukaharát mindenki tátott szájjal nézte.
Szerintem elírták csukahal a igen biztos halkoholista segítségét kell kérnem.
Elfoglalt a buszon két helyet és megjelent egy kekszi fiú Cortez.
Nagyon kekszi hmm.
Reni megmondja a tutit. Reni elaludt és Cortez elkezdte khmmm simogatni. Végül is Reni azt mondta, hogy nem nézheti arról nem volt szó, hogy nem érhet hozzá. Cortez ügyvédnek kéne menned.
Reni te kis huncut maradjatok sokáig a buszon. Ízzik a levegő közöttük a busz ki is gyulladt.