Kopp Kopp. - Ki az? - Én vagyok a halál- Hú, megnyugodtam már azt hittem, hogy porszívó árus. Ma _ReD_RoSe_0 rossz fiúval egy házban könyvéről lesz szó.
Gáspár Győző házában miért folyik be az esővíz? Mert folyton beázik.
Ehez a könyvhöz egy hangulatos zene illik.
Lonely Road -
0:35 ━❍──────── -3:09
↻ ⊲ Ⅱ ⊳ ↺
VOLUME: ▁▂▃▄▅▆▇ 100Ella Rose Meyer hú hát nem csoda, hogy csak a naplementét bírta lefesteni, mire kimondja a nevét este lesz. Ella vakációzik a családjával, ellátogattak az egzotikus járdaszigetekre.
Megjegyzés: Nem csak a nap égeti le.Harrison Ford eltitkolt fia, a nyári hőségben hűvösre került. Nem sokáig marad ott.
Megjegyzés: Alexander letartóztatásának egyik oka: három millió forintos kárt okozott. Hóvirágot szedett.Fiú miután kiszabadult a kóterból és találkozik a festő palántával.
Normál Google felhasználók: 1 perc alatt törlik az összes elözményt.
Inkognitó oldal: Amatőrök.A srác kényelmesen beballagott a házba még palancsintát is sütött, igazán a lánynak is adhatott volna. Beköltözött Ella szobájába, és még flörtölt is vele. Ügyes vagy fiam.
Megjegyzés: Szegény Alexander ő is csak egy áldozat._ReD_RoSe_0 a fiú nagyképűsége és a lány csendes természete miatt annyira összeillenek, ellentétek vonzák egymást ebben az esetben. Igaz elég gyakoriak ezek a fajtájú történetek, de még sem lehet megunni. Igazi minőségi romantikus könyv.