Vissza a viktoriánus korba amikor még 600 fajta mérgező anyagot lehetett találni az otthonokban, valami nem változik. Ma __Heny__ Legacy című könyvéről lesz szó.
---------------------------------------------------------Sajnálom, hogy sokszor csúsznak a kritikák, jelenleg sok dolgom van, wattpadot sem szeretném elhanyagolni, főleg nem ezt az irományt. Köszönöm a türelmeteket és az összes votet, kommentet vagy csak azt, hogy beleolvastatok a könyvembe. :)
---------------------------------------------------------Felsőfokú nemlétező angoltudásom előkeszítve. Legacy=örökség.
Cathernie kiemelkedik a sok buta arisztokrata közül, intelligenciája és a szépsége ellenére mégis elkerüli a szerelem........egyenlőre.
A nemesi család sarja Catherniere nagy teher nehezedik, ő lesz az új vezető és még a lázadók is rettegésben tartják a népet.
Megjegyzés: Nagyon nem értek a történelemhez, milyen háború volt 1890-ben?A vonatot amin Cathernie is utazott megtámadták a lázadó franciák. A lány a közeli erdőben talált menedéket.
Megjegyzés: Az oldal E/1 kezdődik és a végét meg már E/3 írtad. Ha a lány szemszögéből írsz akkor célszerű annál maradni.Cathernie továbbra is az erdőben bolyong, amikor belebotlik valakibe.
Megjegyzés: Az erdőben valahogy mindig mindenki párt talál a történetekben.__Heny__ ez a könyv teljesen kiszínezte a szürke és komor történelmet. Jó ötlet, hogy szinte minden második oldalon más szemszögből írod le a cselekményt, több karakter gondolkodását és látásmódját is megismerhetik az olvasók. Hitelesebbé tette a francia lázadókat, hogy franciául írtad le, mit mondanak. Érdemes felkeresni ezt a könyvet.