Z Whitelienu do Brooklynu cesta trvá přes tři hodiny, ovšem bez přestávky. Steve však věděl, že si cestu o něco prodlouží, neboť ručička ukazatele stavu benzínu se pomalu blížila k nule. Potřebovali najít benzinovou pumpu a natankovat.
Bucky mezitím usnul ve Wandině klíně. Loki znuděně pozoroval ubíhající, měnící se prostředí, kterým projížděli. Skrze napůl stažené okénko spolujezdce autem proudil čerstvý vzduch. Blížil se večer. Když budou mít štěstí, všechno půjde hladce. Blonďák celou dobu přemýšlel, co je ta černovlasá holka zač. Měl dojem, že má něco společného s tou černou kočkou. Poté, co se na vlastní oči přesvědčil, že existuje magie, díky níž někdo proměnil Buckyho v bílého, heterochromického kocoura, nebyl možná daleko od pravdy, když si vytvořil názor, že ta kočka a černovláska jsou jedna a tatáž osoba. To by docela sedělo, neboť v den, kdy Buckyho ještě spatřil jako člověka, několikrát narazili na onu chlupatou potvůrku. Ale proč by nás sledovala? nechápal to. Cestu jim velmi rychle znepříjemnil prudký déšť, jenž začal velmi náhle a nečekaně. Loki se probral ze zamyšlení a zavřel okénko, přičemž Steve sjel teréňákem na kraj silnice a zastavil. Vrčící motor utichl, načež i světla zhasla. Všichni se zaposlouchali do bubnování dešťových kapek, jež narážely na povrch vozu a stékaly podélně dolů. "Máte tu někdo něco k jídlu?" ozval se Loki tlumeným hlasem stále hledíc na okno. "Neumíš si něco vyčarovat?" popíchl ho Steve, čímž si od Lokiho vysloužil téměř vražedný pohled. "Ne, neumím," odpověděl černovlásek, přičemž se ze všech sil snažil ovládat svůj narůstající hněv. Samotného ho štvalo, jak snadno se dokázal rozzlobit. Wanda je za to vduchu obdivovala. Rozhodně ti dva nyní dopadli lépe než předchozí večer.
Steve stočil svůj zrak na přední sklo. Skrze proud dešťových kapek zahlédl červené neonové světlo a divil se, že si toho předtím nevšiml. "Lidi," houkl, přičemž mu Wanda i Loki věnovali plnou pozornost. "Myslím, že tu máme záchranu," zašeptal, načež nastartoval vůz a vyjel jím zpět na vozovku míříc k neonové červeni. Ta je zavedla k malému hotelu, jak zářící neonový nápis prozradil o pár minut později. "Tam se mi moc nechce," utrousil Loki, tvrdohlavě si zakládajíc ruce na hrudi zavrtěl hlavou pro zdůraznění svého nesouhlasu s nápadem, který se Stevovi očividně zrodil v hlavě. Steve pohlédl Wandě do očí skrze zpětné zrcátko čouhající ze stropu vozu. Ona jen pokrčila rameny. Bílý chlupáč se v jejím klíně nepohodlně zavrtěl, přičemž se překulil na volné místo sedadla vedle ní a pořádně se protáhl. Ihned ucítil kručící bříško, tudíž na svou obranu začal mňoukat. "Tak jo, mám nápad," hlesl Steve tahajíc z kapsy peněženku, načež ji podal Wandě.
"Co-"
"Vy jděte sjednat nějaký dobrý pokoj, já zajedu natankovat," přerušil její námitky, přičemž ti tři bez žádných slov vystoupili z auta a rychle zmizeli ve dveřích hotelu. Steve vycouval zpět na cestu a během pár minut nalezl nejbližší čerpací stanici, kde jejich nový vůz konečně dostal krmi.🍲🍲🍲🍲🍲 🍲🍲🍲🍲 🍲🍲🍲 🍲
🍲🍲🍲 🍲🍲🍲🍲🍲 🍲 🍲🍲🍲 🍲🍲 🍲 🍲 🍲🍲 🍲🍲🍲 🍲🍲🍲🍲 🍲🍲🍲🍲 🍲🍲🍲Před dvojicí s kocourem se za dveřmi objevila krátká chodbička ústící do, o něco málo, většího prostoru, kde hnízdila recepce a hned vedle ní malý bar s pár stoly a židlemi před ním. Za recepčním stolem seděla krátkovlasá žena ve středním věku, přičemž její unavený výraz v očích prozrazoval stav, v němž se nacházela. Loki s Buckym se ohlíželi kolem tohoto malého prostoru, zatímco Wanda přistoupila blíže k paní recepční. "Dobrý večer, rádi bychom se ubytovali," začala zdvořile, načež žena na ni chvíli mžourala zpod řas, než se konečně odsunula od stolu a natáhla se pro klíče. "Pro kolik osob?" ozvala se. "Tři, prosím," hlesla Wanda tiše, recepční sundala stříbrný, trochu ošuntělý, klíček s číslem 41. Poté něco naklepala do počítače a zeptala se: "Na jaké jméno?" Na to se Wanda ohlédla po Lokim, jenž pokrčil rameny a věnoval jí přitom omluvný pohled. Přála si, aby se Steve konečně vrátil. Recepční na ně ještě dobré půl minuty unaveně zírala, než se rozrazily hlavní dveře, jež pro Wandu znamenaly záchranu z nepříjemné situace. "Leo Brick," ozval se za ní známý hlas, nikoli však blonďákův. Loki i Wanda se překvapeně otočili k dotyčnému čelem.
ČTEŠ
Magický lék (Bucky ff)
Fanfiction*Toto sobotní ráno se probudil poněkud brzy. Venku byla stále tma, když byl na cestě do kuchyně. Cosi ho však donutilo změnit směr, tudíž namísto do kuchyně přešel k oknu svého pokoje, kde zvenčí na nízkém parapetě seděla černá kočka s oranžovými pr...