- (Hayal'in abisi Oğuz DEMİRHAN)
-Hayal hadi kalk. Kış uykusuna mı yattın?
-Abi bi git başımdan hem benim bildiğim ayılar kış uykusuna yatar.
-Demekki sen bir ayıymışsın.
-O zaman biz aynı soydan gelmiyormuyuz? ben ayıysam sen orangutan ayısısın.
-Orangutan ayısı ne bee
-Uykuluyken akıllıca düşünemiyorum.
-Sen ne zaman düşündünki akıllıca olsun.
O an annemin içeriden buraya doğru gelen 'nerde benim Melehatım' demesiyle abimle bakışlarımız kapıya doğru döndü.
Abim-Eyywwaaaaahhhh anam terlikle geliyo
Annem-Ne alıp siz burda veremiyorsunuz? Oğuz ben seni Hayal'i uyandır diye Uygunedimmi hadi kalkın çok işimiz var.
Ben-Pardon anacığım bu iş ile uğraşırken çok yoğun olduğu içindir ama iznin olursa bi soru sorabilirmiyim?
Annem-Sor bakalım
-Ne işi ben hiç bişey anlamadım hafta sonu değilmi ne güzel yatıyordum.
Tam o an her gün evin içinde dört dönen, başımızdan eksilmeyen ve anamın en olmazsa olmaz terliğimiz olan melehatı kafama yememle oturduğum yataktan aşağıya düşerek yatar pozisyona geçtim. Kadın öyle bi nişan alıyorki sanırsın 40 yıllık terlikus nişancılık görevini yerine getirmişde şimdi emekli olup bize atıyo.
Annem-Kızım bugün abini Bursa'daki üniversiteleri göndermek için hazırlık yapacaktık ya
Ben- O gün bu günmüydü yaa?
Abim- Günaydın
Ben- Pek günüm aymadı ama neyse
Annem- Hadi ikinizde aşağıya kahvaltı yapılıcak.
OOffflayarak merdivenlerden aşağıya iniyordumki tahmin edin yine kim tarafından terlik yedim.
Annem- Offlama bakiyim.
-Tamam tamam.
Dememle annem o meşhur 'U' dönüşü yapan melehatını attı
Annem- Ben 2 saniye önce ne dedim?
-Ne biliyim ben senin cümlelerinimi ezberliyorum anne
Abim hemen-Bilsen diğer terliğide yemezdin zaten.Dedi.
Sen görürsün abii bide arkadan pişmiş kelle gibi sırıtıyo. Gül sen gül o terliği sana bizzat ben kendi ellerimle yedirticem
Mutfağa girdiğimde babam çayları döküyordu..Koşarak yanına gittim ve yanağına kocaman sulu bi öpücük kondurarak 'günaydın babiişşşşkooo' dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meteor Lisesi
Teen FictionO gün üniversiteye gidecek olan abisini yolculayan Hayal aynı gün doğduğu ve doğdukları gün hastanede tanıştıkları anneleri sayesinde edindiği kankası olan Hayal ile 10. Sınıfta yapmış oldukları yaramazlık ve ağır disiplin cezaları için okuldan atıl...