İLK GÜN

12 0 0
                                    

Dün akşam Hayat'a olanları anlattıktan sonra, annemin yanına evden habersizce ayrıldığım için özür diledim. Meğersem Hayat ile dışarıdan geldiğimizde telefon ile konuştuğu kişi babammış. Annem babama bu liseye gitmek istemediğimi söylemiş ama bu liseye gitmekten başka bir çarem almak için Hayat ile gitmeye karar ver anneme de anlattan sonra odama girerek bir film açtım ve Hayat ile o filimi izledikten sonra saat çok geç olduğu için ve bizim yarın sabah erken kalkmamız için yattık .

Bu gün ise çalar saatin sesi ile yataktan düşerek güne muhtişim bir başlangıç ​​yapmıştım.Hayır yani bu saat saati kim kurdu ki ben akşam falan kurduğumu hatırlamıyorum.Ben yerden kalktıktan sonra hala yastığa sarılmış bir uyuyan Hayat dürtmeye başladım ama yaparsam Hayat'ın kafasına Kırdım ve Hayat'ın kafasına kırdım ve Hayat'ın kafasına kırdım ve hayat şok bir gündee merhaba dedi.

Hayat - '' Nooooluyoruz laan harp savaşında ineğin ne işi var? ''.

Ben - '' İnek mi? ''

Hayat - '' Ahhaa ahhha işte orda görmüyor musun? '' Ulan bunun hala gözleri kapalı rüya görüyo mal.

Ben Hayat'a gülerken Hayat'ın yüzünden aşağıya yumurta beyazı akmaya başladı.

Hayat - '' Eeewwvvvww buuu nee? '' Dediği elini elini yüzüne götürmüştü. Bende o mesaj zaten odadan nasıl fırladım, nasıl merdivenlerden aşağıya doğru uçarak indiğimi bile hatırlamıyorum.

Aradan 1 dakika geçtikten sonra ben hala acaba ne zaman bağırıpta benim peşime yatıcak diye düşünüyordum.5 dakika sonra artık çıktı çıkmam fark ettim.

Ben - '' Hayaaat knk Hayyyyyaat ordamı - '' daha cümlemi tamamlamama fırsat kalmadan gardrobun arkasına saklanıp eline yastığı almış Hayat. Yastık ile benim kafama vurmaya başladı.

Ben - '' Kafama periler hücum ediyo kurtarın beni cehennem (haaapppşçu) bana yardım et (haaapşuuu) ağzıma kaçtı laan, lan kime diyom ''.

hemen yatağımın üstünde duran diğer yastığı alarak gardımı aldım.

1 dakika sonra ikimizde bitkin düşünce Hayat duşa girdi.Saat daha 7'di bende o mesaj yatağımı toparlayıp, gardrobun karşısına geçerek bugün ne giyeceğimi düşündüm ve en sonunda imkansız (imkansız) yazan siyah bir tişort, tişortun üzerine siyah bir ceket ve altıma da siyah bir kot pantolon giymeye karar verdim. Nede olsa bugün ilk bugündü o yüzden serbest gidebilirdik.Üzerimi değiştirdikten sonra Hayat'da banyodan çıkmıştı.O saçlarını kuruturken bende telefonumu elime alarak instegramda takılmaya başladım.Tam o sıradaki telefon kuluma yazmış olduğu aklıma geldi.Koluma baktığımda numaranın çok net olmasa bile sayıları okunabiliyordu.Bu numarayı telefonuma kayıt ederek okuldan sonra bu çocuk ile uğraşıcağıma dair kafama yazdım.Saat 07.32 olduğunda Hayat 'ile çantalarımızı alıp,kahvaltımızı okulda yapacağımıza dair anneme not yazdıktan sonra kapıyı kapatıp evden ayrıldık.Hadi Hayırlısı...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 22, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Meteor LisesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin